2010年10月24日 星期日

2010-10-19 Mini Album

哈~~又要 blog 番轉頭了...因為開始凍...人食飽就想眠......


很早已經知道有 Pegeo ...亦去過朝聖...我鍾意呢度多過 PPArt ...因為呢度雖然細細間...不過真係好多新奇野睇...而 PPArt就只有 clear stamp & stamp pad 令我目不暇給......


之前想上佢既 gift box...不過時間唔啱啦...再問會唔會開班...Peggy 話唔會開喇...有點失望...不過佢話比我知會有 mini album學...一見到 email 時...嘩~~~好靚呀!!  可能我第一次見相簿係風車型...好特別~~~


上星期二 (19/10) 終於上第一堂喇~~!!  之前睇其他 blogger 既 blog 都知會大概響邊度返...不過我上到去...推錯隔離門呀!!!!   比個好惡既男人問我 : 你搵邊個?!  嚇得我即刻話唔好意思搵錯...!!  好驚啊...!!  原來隔離房先係呀~~~~


呢晚有大概十個同學仔一齊上堂...環境比起 amor 係迫了少許...不過又好似回到學生時代做 project 咁...成班人一齊埋頭苦幹地整呢整路...好得意~~!!  今堂又要面對白膠槳...好驚整烏糟其他同學既作品...真係要好小心把掃~~~



原來呢班係中班...@@!!  好彩之前響 Amor 上過 book binding有點概念...我地每人有一份材料...呢堂整左三頁...下堂要整五頁啊~~ 所以返到屋企我要做功課喇...要裁好晒 d 紙先...下堂一返到去就同白膠槳玩遊戲先~~~ 如果唔係overrun都會做唔晒...其實想用3月去德國 & 英國既相...不過阿B都未執好 D 相...太多又無心機搵...所以下堂都係無相帶......um~~ 上次個旅遊相簿我又係未整好...太懶喇我!!!!   要快d完成先得喇~~~ 有點忘記點樣組合本相簿喇~~~!!



今堂有本新免費雜誌黎左訪問我地...哈哈~~~ 其實我覺得記者小妹妹做既準備功課唔夠...反而被訪問既同學仔答得好好呀~~ !!   近黎幾個老師分別都被邀請做不同的訪問...即係 scrapbooking 開始多人認識喇...!!



1 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2010年10月28日 晚上11:01

    我之前都心郁郁想join呢班呀, 不過一來上得太多堂, 超敗家, 二來真係好忙, 所以冇時間
    你整完記得post出來分享下呀!!
    [版主回覆10/30/2010 16:13:00]你地未出 sample 就已經報班...笑死我...哈哈~~
    我上次學既 Travel album 都未整完...呢本仲只係整左一半咋...希望快d可以 KO 佢地啦~~~到時一定會 post出黎!! 

    回覆刪除