2010年10月18日 星期一

2010-10-18 結婚一週年紀念日 (慶祝篇)

結婚一週年的日子...我們沒有因此而請假...因為要留番D假期...plan 緊十一月會去旅行...而且我地要趁呢一日...去返我地一年前向對方承諾一生的地方...很值得紀念呢~~~


還有...酒店為了慶祝我們的一週年紀念日...送了免費 buffet 比我地享用呢~~~!!! 


今日接到不少朋友及同事的祝福...真想不到除了我倆...還有人記得...嘻~~~ 多謝晒!!





上年今日...我地就係響呢度等播完"成長片段"...慢慢步行上去進場註冊...接受親戚朋友們的祝福了~~!!!  很懷念~~~很難忘呢!! 





一入到餐廳...waiter 就叫我地曾生曾太...嘻~~~





環境雖然普通...不過食物質素唔錯喎~~~!!   我地兩個一向對食方面很實際...很少花費在食環境氣氛的地方上...感覺太焗促...這樣自在的吃...才是我地的真性情...或者這就是我們之間的默契......






晚飯後...去拎埋早前訂下的一週年紀念雪糕蛋糕...靚靚又好味~~~ 以後...每年也會有一個~~~嘻~~~





哈哈~~~細細雙眼發光呢~~~!!!  很簡單的慶祝方式...只要有你倆在身邊已經很足夠了~!! 





GO TO:

2010-10-18 結婚一週年紀念日 (回顧篇).



沒有留言:

張貼留言