2013年7月3日 星期三

2013-04-11 三傻開咪@1872 遊花園

4月時...機緣巧遇...我地三個傻人上左商台開咪...HAHAHAHA~~~~





上咩節目..?!  就係灘叔及阿BU的 1872 遊花園...!!! 





第一次入直播室...又興奮又緊張...哈哈~~~~

之前仲見到森美響另一個直播室添呀~~!!





咦?!  灘叔做緊乜?!  佢食緊宵夜呀!!!

無錯...呢晚上黎係灘叔請我地食宵夜...!!!

為左佢既TALK SHOW 做勢呀~~~~~~~~~!!

我地應該係第三定第四晚既宵夜嘉賓~~!!

晚晚嘉賓&宵夜都唔同的...!!!





監製光仔話...專登去九龍城買番黎架...!!!

真係好美味喎!!  香到丫~~~~~~~~~~!!!


仲有茶水供應添...商台D茶幾好飲啵!!!!!





我地只係開咪幾個字...主要係問我地做邊行...鍾意聽灘叔有幾耐...!!! 

我地三個顛顛地既人...答都答得勁搞笑...!!!

阿B將我地既答案歸納左: 一個係唔講得做咩工....一個係暗藏殺機LOCKER員...一個係好悶會計文員...!!!

佢仲幫我地錄左音...比我地聽番自己D傻野...似乎佢仲興奮過我地...

哈哈~~~~~~~~~ 好難忘的經驗啊~~!!! 




灘叔真人好高呀~~~~~~~~~!!  不過太瘦喇...肥番少少好睇D呀喂~~~!!



估唔到大概一個月後...阿BU就離開左商台...去專注 100 毛了~~~~~~~~~!!!

阿BU好搞笑架~~~~~~!!!




呢個就係光仔喇...超好人又斯文...!!! 

UM...見唔到余迪偉添~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!





我仲帶左三本灘叔既書比佢簽名添呀~!!!





不過佢D字...多少令我有少許失望囉...!!! 嘩哈哈~~~~~~~~~~!!!



沒有留言:

張貼留言