2013年7月8日 星期一

2013-06-25 Secret Garden Clock Making

上星期 (2013-06-25) 又過海學藝...!!

早到左又濕平一輪...仲係 50% sale 啊!!!! 

heehee~~~~ 終於買多兩個大公仔 stamp ...一個 die等等...

買唔到英文字 dies ...有點失落...嗚嗚嗚~~~ 因為搵唔到咁平架喇~~!!! 



今堂又係用 Secret Garden pack 紙...哈~~~前前後後我已經用呢款紙做過三個 projects 了!!!

所以我剪d 場景出黎簡直易食過生菜... 

呢個環節令我追番之前上色上得唔好...要重頭黎過既時間呢~~~~~~!!!! 


不過我個鐘塊玻璃條邊有少少唔平...所以搞左好耐都放唔平...

後黎 Miss 終於忍唔住幫我用銼磨下...終於勉強入到了!!!!!!!!! 


其實呢日有d唔多舒服...勁頭痛又胃痛...搞到好無心機整...!! 

可能另外兩個同學都快手...我又心急想快d完成...所以今堂無乜超時...


終於完成左...著埋燈...哈哈~~~~ 好靚~~!!   (我自己係咁覺得...!! )

可能換相入去... CUT 個人出黎...HAHAHA~~~






見半價...我另外買多一 set 黎整...不過仲未諗到咩題材...!!! 

沒有留言:

張貼留言