2013年7月3日 星期三

又黎磨拳擦掌~!! 準備交換手作~!!

六月份...天氣又熱又悶...不過不停有 craft stores 進行減價...

當中以位於上環的最吸引...所有貸品 50% OFF!!!!  

雖然呢間平時係貴D...但係半價真係超吸引...點都會平過其他craft stores!!!

所以第一日減價...放工後即仆倒去昅下了...!!

而且手作會不停有同學們 post 左d戰利品出黎...

以及報告現場情況...真係令人超興奮&期待!!!






去到雖然貨物種類唔多...不過我主要掃一set spray ink 同埋 dies...

最抵就係買左個新既大 Trimmer ... 半價後只係 $175....!!!  超抵!!!!

真係滿載而歸...!!!  超開心...平左好多丫~~!! 

不過戰利品就唔方便post了...費事家人睇到好震驚啦...hahahahaha~~~~

掛住濕平...唔記得仲有個目的...就係去拎木頭...玩一項挑戰...點知.......

兩次去到都無左件事...唯有算了...!!!! 


之後仲有幾間都減價...呢個月出血得好厲害...!!!   

下個月要停一停...實在已經無位放了...!!!!!!!!!!!!!!!  要執下d野先得...!!


呢個月決定左參加一個為期一年的 project ...希望令自己多d 機會去試唔同既野...!!

一個月會收到一份材料...呢份材料無得揀的...要利用它來創作...

對於我黎講...其實有點難度...因為我一向對唔鍾意嗰d 就會提不起勁去做...

我就是知道自己的弱點...所以決定用呢個方法去訓練自己...!!  希望有點突破!!!! 


而另外...又將會參與七月份手作會的挑戰咭...今次整 Side Step Card...

對呢張咭我一點都不陌生...因為我第一次上 DBD 的時間...就是製造呢款咭了!!! 

而另外...本來打算參加進諧班...不過要多做一張結婚挑戰咭...響無乜呢類材料下...

加上上堂嗰日我其實要睇舞台劇...而且好似唔多夠時間製作...所以又作罷了...!!

不過好似同學們的報名意欲都唔大咁...可能要比賽掛...@@~~~~


講番今次張挑戰咭...響未抽到有緣人之前...我已開始構思呢張咭...

今次想有點突破...加入多D野...一來想收到的有驚喜...二來想自我挑戰一下...

其實我真的很少做咭...所懂的咭款真係可以數得出黎...

很羨慕其他同學很積極的時常有新作...我就是超懶...@@~~~


點解咁早就有構思...自己知自己事... (我係慢世魔王)

諗得黎到實行到...應該都差唔多 Deadline 了...!!! 

而且近黎又要追番之前未睇既 " 求愛大作戰 " 呢...!!! 

呢套野真係超搞笑...男既無乜野...係個 永勝 乞人憎 d ...

反而班女既就精彩萬分...!!!  所以要煲番之前...要知道來龍去脈嘛...!!!  嘩哈哈~~~~


整左張超迷你的 draft card ...哈哈~~~ (唔好笑...!!) 

初步就係咁構思... !!!  我比阿B睇...佢頂級無言呀!!!!  HAHAHAHA~~~







我都有坐言起行...睇下我個 DIES FILE 有咩 DIE 架...!!! 

執左部份 DIE & STAMP 出黎...算係好積極的了...!!! 

我們的小狗又黎參一腳了...人地影相...佢就走埋黎...

之後仲響D DIES 上面行過...~__________~" 

係咪專登呢佢!!!  好明顯啦下話...!!! 





之後例牌 HEA 左響度...又過左幾日....

又決定變下奏....... 唉...D 畫功真係越黎越差... (即係本來都差...而家更差...!!) 

暫時係咁... 睇唔明我想點...唔緊要...!!!  唔好傷腦筋....

因為我未到動手一刻都未知實際變成點......!!  HEEHEE~~~~

可能到頭來...呢度既野一樣都用唔著...!!! 






本來噚晚想開工...不過之前一晚訓得唔好...

好似好攰...阿B叫我唔好開工...YES SIR~~~!!!! 

幾聽話...!!!!  嘿嘿~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

  1. 可能狗仔都想幫手呀~~~^^
    [版主回覆07/08/2013 17:37:12]係啊~~~佢成日超級八卦...我搞完咩佢就走去聞下睇下...
    有時仲會若無其事咁...坐響d 野上面架!

    回覆刪除