2013年7月12日 星期五

2013-07-10 Side Step Card again??????

黑仔事件又發生...!!!! 

????????????????????????????????????

之前本來整埋個信封就完成的咭...前日返到屋企...居然發現佢"墮樓"!!!!

倒樹蔥直企在地下...好彩細細行黎行去都無踩過...算是萬幸了...

不過上面棵樹就斷斷地...唯有撕番出黎加多層die修補番...

但係搞惦之後...其他方面又有問題...張咭唔知點解變得軟身左...

唔企得耐...變一字馬...><"



唯有從新整過張咭底...將上面既野全部搣番晒出黎...好灰!!!!! 

呢晚細細又好鬼痴身喎...我響地下 cut & scor 時...

佢就成日痴身痴勢...仲踩住我d工具黎行...比佢吹鬼脹囉...!!! 


搞左幾個鐘...終於整番張新既出黎...嗚嗚嗚~~~~ 感覺好痛苦...!!! 

中途因為鬼整...個咭底又無拉拉 cut 細左少少...

搞到我又要 cut 細番上面 d 配件黎就位...好鬼驚險...!! 


因為張咭比較大...最後決定唔自製信封了...改用 fit 到漏既公文袋...!!

不過我又唔抵得上面咁 dry ... 見之前 cut 左又無用既其中一部單車...同張咭算係有點呼應效果啦~~!!

就拎黎左做個簡單封面了...!!  加埋"有緣人" 的名字...咁就完成喇...

呢張咭...簡直取了我命~!!!


 




哈~~ 我仲加左兩個氣球...用繩縛住...係咪有d立體感好d 呢...?!  heehee~~~





為左唔好破壞張咭 (因我成日會在緊要關頭寫錯字!!!)

所以響暗處整左個袋仔...入住張寫左搞笑野既字條...!! 





咭底用左淺一號既啡色紙...仲加多兩隻雀雀響上面...

響邊?! 自己搵下啦~~~~~~~~~~~~~~~考眼力...嘿嘿~~!! 





因為咭上面太多配件...好驚運送過程中有損傷...

全部都有立體效果的...!!!




所以加左 d bublle 包住...呢張咭...實在太豆泥了...嘩哈哈~~~~


]



其實我好唔捨得送出去的...真係用左我好多好多心血...


不過張咭唔可以再留響我度耐d 喇...實在太危險...!!  響我身上咩都有可能發生!!!!!!!!!

所以提早寄出去...希望快快送到有緣人的手上...希望佢會鍾意 & 珍惜啦!!! 


哈哈~~~ 我見信封面好似有d吉吉地...所以再加多兩舊雲上去...heehee~~~






第二朝拎埋返工... Lunch 買多個 bubble 公文袋...寫埋地址拎左去寄...!!! 

當堂鬆晒~~~~~~~~~~~~~!! 





其實之前一日已經收到有緣人做比我既手作咭了!!!!

當我收到...一見到回郵地址個人名...我笑左好耐好耐...

真係開心到不得了...邊有咁巧合呀?!?!?!?!?!! 

原來我地兩個互相係對方既有緣人...唔係無可能發生既...不過真係好少呢個機會囉...!!! 

真係好搞笑...!!!  哈哈哈~~~ 今次仲係咁多人之中...我第一個收咭...唔駛等咁耐...!! 


張咭雖然簡單...不過睇得出用左唔少心機去配襯...!!!  好靚呢~~~~~~~~~~~!!! 

呢個雀籠 DIE 我都有...好鍾意~~!!





今次係第二次交換咭了...兩張放在一起...好靚呀~~~~~~~!! 

希望可以儲多d 儲多d !!!!  yeah~~~~~~~~~~~~~~~~!!! 





唔知我既有緣人收到我張咭...會唔會好似我一樣笑左好耐呢?!  heehee~~~!!

不過我又要開始忙另一張咭了...因為響交作品既時候...

我同另一位同學仔即興想玩交換咭...HEEHEE~~~~ 係時間要諗下咩咭款了!!!








2 則留言:

  1. ღ。Yuen Yan。ღ2013年7月18日 下午3:48

    做得好靚呀, 好有心機
    [版主回覆09/04/2013 09:41:14]多謝呀~~~你都玩下丫...!!

    回覆刪除
  2. 你次次都整得咁靚既~~~~

    回覆刪除