2013年10月18日 星期五

努力製作小禮物!!

明天就係手作會的 Annual Dinner ...

我仲未執個 " 手作材料包 " ...心目中大概布少少概念...!!  今晚一定要 KO 左佢!!

而另外呢幾日...夜晚一有時間就整 " 小禮物 " ...

話就話係小禮物...其實是包裝袋...裡面真正的小禮物是現成買的...哈哈~~~

因為假假地都算係業餘手作人...點都要做番少少關於手作先有誠意嘛...!!  HEEHEE~~~


本來想用哈佬喂做主題...不過其中一位同學好似唔太鍾意哈佬喂...

所以就改用左聖誕節為主題...哈~~~~ 好似早左D...


用左D 現成既印刷咭再加工...要做十二份...咪話唔野少...

樣樣野都重覆做十二次...真係要考我既耐性!!!!


首先剪個圖形出黎...邊位掃上 distress ink (目的係袋上面張 pattern paper 睇落溶合d)...

 再加上至愛 glossy accents ...

待乾中......

 




好彩阿B幫我計好位...我一次過 CUT 12 張不同色的CARDSTOCK ...再 SCOR 線...

之後再摺好袋形...痴好......當時覺得自己好似工廠女工again......

再襯埋 PATTERN PAPER ... 貼上去之前磨邊擦上 DISTRESS INK...!!

以上呢D步驟都用左我兩晚時間...!! 




之後拎埋個公仔圖黎襯...已經搞惦左 80% !!!!!! 





其實噚晚都已經將D袋打晒孔...打埋 EYELET ...剪埋絲帶...

今朝其實已經穿好晒...不過有兩個打 EYELET 時打得唔好...要做D修補工夫... 

今晚入埋D禮物仔落去...聽晚就拎去會場比我的組員...希望佢地收到後會鍾意啦!!!!

本來...我仲想整多張咭仔放入裡面...不過應該唔夠時間整喇...!!

因為今晚要出去食飯慶祝我們的四周年呢~~~~~~~~~~~!!!!

沒有留言:

張貼留言