2013年10月29日 星期二

To Orange Group


仲有兩日就要同 yahoo say goodbye 了...講過留守至它斷氣為止...!!! 

所以會追番幾篇 blog 黎埋尾...!!!  之後...有緣會再聚...!!


上篇講到好努力去整小禮物比 bloggers !!!

真係整整下發覺超辛苦...好多 steps ...整完隻手痴左撒隆巴斯兩日...講真的!!! 

每個禮物袋要打4個 eyelet ...我隻手唔係大...係咁 " 鍊" 個打孔器...

有幾次仲要打得唔好再打過... 無計打錯的已打左4 x 13 = 52 times!!!!! 

之後仲要縛手挽絲帶...縛到有點抽筋的感覺~~~!!! 

時間緊迫...有9個拎左返公司埋尾~~~~!!!





我的 13 個小 babies~~~~~~~~~~~~~~~!!!  hahaha~~~~

全部唔同顏色...唔同 pattern!!!   

點解整左 13 個 ?  因為有個整比會長的...有個整比 blogger 的小女兒...!!


各位慢慢睇...慢慢揀...鍾意邊個...?!  heehee~~~


















禮物袋裡面放左一包熊仔糖...點解買熊仔糖...?!  因為我地 Orange Group 整左熊仔黎做記認...!!!

裡面仲放左張簡單製成的小咭...因為想 bloggers 自己選擇要邊個袋...所以我只響咭上簽了名...!! 





13 份小禮物已經響 Oct 19 安全送到各 bloggers 的手上...

見到佢地收到好開心...其實...點辛苦都係值得...!! 





本來仲想印 d 公仔印比佢地玩填色...不過時間已經唔夠...

而且我對手已唔屬於我兩日了...仲要食止痛藥先訓到...嘩哈哈~~~~

大概我唔識用力...而且......平時懶小郁動囉~~~~~~~~~!!!

沒有留言:

張貼留言