2013年10月16日 星期三

寄失左...重頭再做的生日咭...!!

手作會的交換手作咭...九月尾其實我已經做好寄出左...

不過見對方收到另一張咭...但係一直就未收到我寄嗰張...好失望好失望...!!!

咁耐都收唔到...寄失的機會好大了...嗚嗚~~~ 裡面我仲入左d禮物比壽星女的...!!

我都希望可以將生日祝福送到對方手上...所以我決定重做一張新的...!!

不過因為時間緊迫...我又另外有野要趕住 手作會 Annual Dinner 前完成...

所以呢張咭的信封就無再特別去整了...只係貼上對方的名字...!!

雖然係咁講...不過都用左我好多時間...其實一路一路好氣餒...好驚又寄失...!!

我唔想重覆又重覆去做同一件事呢...!!  嗚嗚~~~~






< 咭的封面 >

哈~~~ 每次都想d 野有 pop up 效果...所以我用海棉貼都幾瘋狂下...!!! 





< 咭的內頁 >





今次決定用掛號形式寄出...雖然貴十倍郵費...不過總好過要重做...

我的時間很寶貴啊...嘩哈哈~~~~






呢幾個月...我都算好勤力...八至十月...都有六張咭完成左啊...!!  哈哈~~



沒有留言:

張貼留言