2013年10月16日 星期三

G45 ALBUM MAKING

仲有半個月...呢個blog就要成為歷史了...

我會留守到最後斷氣的一刻...哈哈~~~

之後...我將會移民去呢度~~~

http://jbsfamily1018.blogspot.hk/

重新出發...!!! 



近黎好多手作忙...前一排...就完成左以下呢個 album ...

Graphic 45 的 pattern papers ... 每次都好特別...好有味道...

所以我決定每次都會做一個作品!!

而家我已經用呢個系列做了三個作品出黎...再整多幾個就黎一個大合照先...!!! 



今次呢個作品...其實大部份係 " 抄" 考老師的...嘩哈哈~~~!!!


因為個封面比較硬...所以未合體時...先影左相先~~~!! 

呢本相簿好哈佬喂 feel ...我好鍾意...heehee~~~































今次呢本相簿...加入左d小技巧入去...好似碌碌紙...整完可以令圖案更有立體感...

另外又第一次用裂紋劑...乾左後...可以令個圖案出現裂紋效果...好得意的!!!

當然唔少得我至鍾意用既 glossy accents !!!  令令地...摸落又滑滑地...!!





近黎d課程...我總係好懶去 100% 完成...不過呢個好例外...!!  係 100% 完成的...!!  嘿~~~~~





< 相簿封面 >



< 相簿內頁 >




我好鍾意呢pack 紙...所以我買多了兩 pack...heehee~~~~ 睇下整咩好先...!!

沒有留言:

張貼留言