2013年10月4日 星期五

HK KIT CLUB - SEP 13

9 月份的 KIT CLUB 功課已經完成左...

9 月份我相當有效率...希望繼續 KEEP 住團火...!!!


其實之前做過幾個效果出黎...不過都係極唔滿意...

單單用佢比既材料...其實都夠...不過總係覺得做出黎唔多滿意...!! (好明顯技術差的問題...!!)


終於...再構思過另一 LAYOUT ...就開始做了......


今次無用太多 DIE 去幫助...好多都全人手 CUT 出黎!!!

大概因為偷雞用左其他自己的配件落去...所以想加另一類誠意落去補償...

嘩哈哈~~~ (阿Q又上身!!)

例如用黎貼相的 " 扮 film " ...!!

cut 到我眼都懞...手都震...因為我要 cut 好多個窿呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





首先都係要模擬下先...大概想像到係點既效果...!!!

呢~~~上面既夾仔...相機木頭都係我偷雞加落去架~~~~~~~~~!!!

其實唔加都得既...我係多心的人囉...!!! 





整出黎...其實又覺得唔太滿意...不過又唔知點改好...

擺左幾日...算了...唔改喇...!!  其實都無得改啦...痴到鬼死咁實...!!!!! 

特別一提...個行李箱...我自己整出黎的...呵呵~~~~

咩話..?!  唔覺有行李箱咩...?!  響右下角啊...嗚嗚嗚~~~~~~~~~~


交功課~~~~ 期待十月的 kit...!!!!!! 





點解我會加上 HK KIT CLUB??  因為我還 JOIN 左另一地方的...很期待...!!!

另外...其實我還有個夢想...不過暫時實行不了...!!!  嗚嗚~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言