2013年10月16日 星期三

係咁填顏色!!!

上一篇 blog 講到我寄失左張手作生日咭...

之後一口氣...係咁狂印了廿幾個公仔出黎油顏色!!!

滿滿的蓋滿一張 A3 畫紙...好震撼!!!!!!!!

真係唔似我...咁鬼勤力既...?!  化悲憤為動力...!!  嘿嘿嘿~~~~





話就話係油顏色...其實我仲係停留響填色階段...

連家人都忍唔住話我...... " 你應該諗下 d 光線響邊度黎丫嘛...!! "

唏.....我鬼識咩...我咁懶...響度填色已經令人跌眼鏡啦...

仲要我諗咁多...?!  況且我一向整野都鍾意隨心的...鍾意點咪點囉...!!  嘩哈哈~~~

< 懶人的藉口何其多呢...... >





係咁喪油左兩晚...之後又一個個剪晒出黎...!! 

剪到我隻手指好鬼痛...!!!!

其實仲有八個未油完的...!!!

不過我要開始整咭...所以暫時又放低先...!!! 

(扮到幾忙咁...!!!   懶人的藉口估其多...!!!!)





之後又用寵兒 glossy accents 黎點下睛咁...!!!

油得唔靚都無咁覺 (自己認為!!) ...





未整咭...我又無拉拉想整相架...!!!  so crazy!!!!  (唔係好趕時間架咩?! )

我都估自己唔到...不過又係只完成左 70% ...又放下了....... (<------ !!!!!! )











呢個係一個三層的相架...不過我仲未決定用咩黎連接起來...!!!!

完成左手作 Annual Dinner 的小禮物...

先再拎番出黎完成啦  (又一希望工程...!! )

沒有留言:

張貼留言