2009年10月15日 星期四

大日子禮服安排

請大家將注意力放在禮服上...儘量唔好睇樣...@@"


預定當日禮服出場次序:


(1) 早上出門 look: 中五福裙褂 (因無影到相...所以借來 model 相示範...當堂索左好多...heehee~~^^)



阿B會以呢個 look 黎接我...仲有條 tie & 背心...請幻想一下...@@~~



(2) 外影 look: 泡泡拖尾婚紗 (唔用頭紗改用頭花)




(3) 席前 look (切蛋糕前): 綠黃色晚裝



全晚既禮服我會以呢對銀白色既晚裝鞋黎襯~~



阿B響晚上就會換上黑色西裝...仲有條 tie & 背心...又要幻想一下~~^^



(4) 席前 look (迎賓): 紫色晚裝



(5) 進場 & 註冊 look: 白色蝴蝶結長拖尾婚紗



唔記得影後面...用呢張頂住先~~



我會以短手套襯婚紗~~



(6) 敬酒 look: 紅藍色中式晚裝



夾一夾...個鬆好似好d野睇咁...哈哈~~ 其實係錯覺黎架!!




如果著銀白色晚裝鞋襯呢套衫...好似好怪咁...所以買左對紅色晚裝鞋黎襯~~



(7) 送客 look: 黃色 A-line 晚裝




暫時決定係咁...!!  希望到時順順利利...希望 mua 幫我整既造型會 ok...希望有奇蹟出現~~~著得我瘦d...希望...希望......總之祝福我吧!!


***


綜觀 d 禮服顏色...好似色彩繽紛...我希望顏色對比強烈 d ...會比人印象深刻 d ...希望到時會有創造傳奇的一刻出現啦~~~~~~~~~~ heehee~~^^" 


1 則留言:

  1. 鍾意嘅擺酒婚宴: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009043000784

    回覆刪除