2009年10月1日 星期四

場地佈置

一直都懶懶閒無乜做資料搜集...其實我樣樣都無乜搜集...哈哈~~ 今日終於約左設計公司傾details喇...其實我地都無乜要求...因為都唔知自己想點...其實覺得簡簡單單已經OK...清清地反而仲突出我地其他野...HEEHEE~~ 但實際都係無乜野比人睇...所謂唔做唔錯...所以唔搞咁複雜就煩少樣了~~ 我都想好似公主咁...佈置得好華麗...不過都係唔襯我...所以簡單 d 睇得舒服就okay...


只係講左 d 要求...總之要包含紫白綠就 ok ...同埋 receiption 個背景會封晒板...加左少少錢...成個過程唔駛一個鐘就搞惦走人...@@~~ 都係 d 基本佈置...佢地包送一對水晶花柱...都幾靚... 上面 d 花...我地要紫白綠色系就得喇!!



至於receiption檯面同埋相片區既佈置...我地要自己整...材料及物品我地會提供...要靠我地既設計統籌姊妹Y既臨場發揮喇~~ ^__^  辛苦晒啊!


***


夜晚去左沙田同事屋企 BBQ...好豐富啊...之前因為佢屋企附近爆屎渠...臭左成個月...佢仲擔心搞唔搞得成...好彩前幾日搞惦晒...可以如期 lu...不過人大左...對 BBQ 既興趣已經無咁大喇...以前鍾意叫朋友返屋企燒野食...不過玩之前玩之後都要做一大輪功夫...又要孤獨咁去買野...所以都唔想搞呢D活動...費事煩搵野黎做...


第一次同呢班新同事玩...後生有活力...哈哈~~ 之後仲一齊打機...好搞笑...仲要同事個女教我地玩~~ 人地得10歲咋...!!


見到個o靚妹個書櫃居然有一套馬仔既書...居然10歲人仔都迷上左馬仔...仲成日去佢個blog添@@!!   我問佢睇唔睇得明...佢話不知幾好笑....咁又係...之後係咁大家交流下d內容...笑到丫...不過佢媽咪就噓我...話佢睇過一d都唔識笑...仲話我既 level 同佢個女一樣...!!  呃~~!!  係你無幽默感之嘛...!!


 


沒有留言:

張貼留言