2009年10月14日 星期三

COUPLE FINAL FITTING (PART 1)

今日去左 COUPLE final fitting...唔知點解件婚紗會搞錯左...不過著起黎又幾好睇...而家17號再去 fit 睇下邊件會好睇 d ...原來我真係瘦左d 喎!!


因為鋪頭有人試緊衫, 所以我只好去對面o個間試身室 fitting...地方好細呢~~



呢件個拖尾好長呢~~~ 外影會唔會唔方便呢?!  @@!!




條腰都係咁粗...哈~~無辦法啦...又懶又唔忍得口......



原本我揀左呢件架~~!! 



上次試衫既相~~ 究竟著邊件好睇 d 呢?!



終於 confirm 埋件送客衫...我好鍾意呢..!!  因為我鍾意佢夠簡單...而且著起黎好瘦...哈哈~~~ 就係呢件喇!!




不過阿 B 就鍾意呢件桃紅色多D...但係我唔係唔鍾意既...不過鍾意黃色呢件感覺清新D囉~~ 仲有我唔鍾意單邊~~




go to PART 2


http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=2466


沒有留言:

張貼留言