2009年10月11日 星期日

COUPLE 度身 & 試送客裙

今日約左去 Ava 度染髮...啡啡地...不過今日好多人呀...坐左好耐...仲成日要走位...仲訓左幾次教呢!!  由3點坐到6點呀!!  @@!!  仲耐過去電髮~~ 終於我話比佢聽我約左七點o係尖咀 fitting...佢先幫我洗埋頭...吹左兩野噴左 d 定型水...我就要走喇...去左大概葵興時...阿B打比我...佢話陪我去 COUPLE 揀衫...YEAH~~


今日成日都落雨...希望下星期放晴啊...希望在明天丫嘛!!  一定得既!!!!


本來有件新既綠色晚裝幾靚...感覺清新...不過無期...試都無得試...




另外上次試過既黃色晚裝...都OK架...不過出左街無得試...約左 14 號晚去試...



幾個月前試過呢件已經幾鍾意架喇...!!




之後試左幾件...不過麻麻地... 太淺色又太閃了...OH NO!!!  仲著得好肥.....除都除唔切...哈哈~~



上次都有試呢件...不過條裙係靚...但係我著得麻麻地呢...好橫~~




漸變色...好靚...可惜我著得唔好睇.....



呢件著得出奇地瘦...有番條腰...不過我鍾意黃色o個件多d...因為o個件係新款...呢件係上年既款...到時試埋再決定~~



著出黎起碼睇唔到我既鬼祟肉...哈~~



裙尾都幾靚架~~



呢件係我無試既粉紅色款...因為隻色好似好舊咁...我覺得 d 紗開始變灰了...但係就有d似我想租但無期o個件婚紗...



裙尾都係好靚...可能我鍾意 lace 掛...呵呵~~



星期三就會定晒 Big Day 既戰衣喇!!   好緊張呢~~~~


沒有留言:

張貼留言