2009年10月14日 星期三

COUPLE FINAL FITTING (PART 2)

件迎賓衫唔駛改...因為係縛帶式...但係唔可以著 bra...我又未識用呠仔糕...@@~~ 點算呢?!  有d擔心添........


呢條裙既紫色好靚呀~~ 越睇越鍾意呢....



Connie 幫我揀既鍊...都幾靚啊~~



縛完繩原來要撥番好 d 肉架...如果唔係就變成咁架喇!!



撥左係咪好 d 呢?!



之後再試埋件敬酒衫...一著嚇死我...前面好暴露呀!!!  @@!!!!!


上次試衫唔覺有咁既效果架...呢次實引黎恐慌喇!!


前面有兩個物體有 D 拱起...@@!!



呢件又係入面唔可以著野架...一定要痴好多膠紙呀!!  我要試圖戴下鍊先得呀!!



後面唔係露得好多...不過側邊係開高叉的...到時要行得細步D先得...哈~



阿B高抄黎影我呀...真係會走光架!!



今次試衫好開心...可能解決左件送客衫啦...好野...!!


之後過去 Exing 睇下咩環境...嘩...好多苦主呀!!  真係驚佢會執呀!!  好彩我地都拎到裙...雖然做得麻麻...而且過程又好激氣喎...唉......


沒有留言:

張貼留言