2011年9月20日 星期二

2011-09-19 終於都走鳥~!!

噚日 (19/9) 公司的妹妹仔真真正正的離開公司喇~~~ 真係好唔捨得佢啊...我仲成日走去擁抱佢...HEEHEE~~~ 搞到佢上司叫我咪搞到佢都唔捨得...驚忍唔住喊~~!! 


呢日下午我地又成班人同佢出去食飯...食到過晒鐘先返公司!!    因為 D 餸好耐先黎齊呀~~~~


上星期五同佢影左 D 相...呢幾張覺得幾得意...哈~~~


佢點都唔肯影單人相...!!!  最後我用呢張做佢來電顯示的頭像...嘿嘿嘿~~~





希望佢唔好咁快唔記得我地啊~~~~





阿B同佢黎左張搞鬼合照...小妹妹實在太好玩了!!!!  實在太愛佢喇!!!  無你唧我的日子...會很寂寞呢~~!! 





佢臨走送左個 朱古力雨 既電話套比我...嘩~~~~ 同我個殼係一 SET 的!!!  襯絕呀!!!  好鍾意呀~~~~~~~~~~~





放工之後...我將佢交左比阿B...車佢拎埋 D 野返屋企~~~ 阿B話佢係 的士佬 響度等客執好野再出車...哈哈哈~~~


拜拜喇~~~~ 祝你前途有零食啊~~~!!! 


沒有留言:

張貼留言