2011年9月26日 星期一

2011-09-24 好繁忙的一日

上星期六 (24/9) ... 阿B 下午要返學...咁我趁呢段時間就去左幾處地方...!! 

首先就出 SSP 買絲帶 & 一D配件...逗留左半個鐘左右...就出 TST ...上去搵 Melody...

上次上堂訂左個月曆...本來星期三去過...點知原來呢日係休息日...無為意添~~~

跟住響 The One 行左陣...主戰 Chocoolate...!! 

行完差唔多時候阿B就 whatsapp 我...已經放學喇~~~咁約好響 MK 會合.......

搭親地鑼都魂遊既我...今次又出事了~~~!!   坐錯另一邊過海車呀!!!

當時仲心諗點解咁耐都未到佐敦?  不過我又繼續用手機上網.......終於車埋站...至醒覺...點解車站係藍色既?!

原來我又搭左車...見有車就上!!!   家下去左金鐘呀!!!!!  OMG!!@@ 

同類事件成日會發生響我身上...我都唔知點解成日咁失魂...!!!




唯有打比阿B...話比佢知我過左海要等多我一陣...!!  哈哈哈~~~我都覺得好搞笑!!! 

分分鐘大陸人仲醒過我!!!

會合後我地去女人街搵野食...但因為幾肚餓又熱...所以求其見到一間就中左入去了!!




呢間D野唔係貴...好平下添!! 

個餐仲有沙津 & 飲品!!!




我叫左個雞扒餐...呢個餐有個特別名的...不過我唔記得左~~~ 味道唔錯啵...D 汁好好味!!




阿B就叫左個牛排餐...又係有個特別名...不過唔帶腦既我...真係咩都唔記得...HAHAHA~~~





食完響 MK 行多陣...跟住就搭車返屋企喇~~~~~~~~~~~~~ 一人一袋收穫...呵呵呵~~~

 

 

2 則留言:

  1. 哈哈.. 唔怕, 我都係咁上下~~~
    我上次去銅鑼灣, 係藍田轉車之後再轉車, 到落車發覺自己又係藍田站, 所以就索性返屋企.. 嘩哈哈~~
    [版主回覆09/30/2011 23:58:58]如果去太子同旺角呢兩個站...我仲混亂得緊要..hahaha~~

    唔通呢d烏龍野係會傳染既?! 係咪你傳比我既...?! heehee~~

    回覆刪除
  2. 傳說將d 烏龍野傳俾人, 自己就唔會咁烏龍, 咁我埋試下囉... 哈哈~~ 點知呃人既, 不過有人陪烏龍, 幾好丫~~~ 哈哈哈~~~
    [版主回覆10/07/2011 14:32:35]係丫...我覺得做人烏龍d其實都幾好玩丫...hahaha~~

    回覆刪除