2011年9月19日 星期一

公司又有人走了

近年公司不斷有人離職...大部份係入職五年內的...有些是找到別的好工...有些是不歡而散...每有人走都有點捨不得...始終相識是緣份...不過能夠決心離開這公司...也替他們高興...不竟這公司對我來說...除了$$$$$之外...也沒有值得留戀的地方~!! 


同事之間的相處...真係假到不能再假...各人各有心計...好搞笑...但心計唔係為左要向上爬爭取表現嗰d理所當然既事...而係為左唔駛比人排斥......很可笑吧?!  很自然很多埋堆的情況出現...而呢類人往往係在工事上無大建樹的人...所以較有時間去做d無聊事罷......!!  


近黎有位工作三年幾的同事...終於忍不住辭職了...也很明白她的處境...忙得不值得...又受氣...又得不到應有的待遇......雖然捨不得...不過我也很讚成她的決定!!   也可以想像她所說的難頂......


早在中秋那天...公司放半日...我地幾個同事就同佢出沙田食餐好既...嘩哈哈~~~


去左 Spaghetti 360...叫左幾個餐...食到好飽~~~








此情此景...唔知幾時再會出現了......但我好記得大家嗰日都好開心...!!  這已經足夠了......





之後仲走左去食甜品...哈~~~ 食得好 Happy !!









星期三我買左幾個 cake 返去一齊分享...個盒靚到丫~~~ 不過味道卻是普普通通......!!









呢位小妹妹真係好有責任心...其實她早在月頭會離任...不過都幫多一個星期...上星期五其實是 last day...不過今日下午佢都有返工作做埋 d 手尾...真係少有的好員工啊...!!  難怪得到她的上司的高度表揚...好幫得手...工作態度又好...小妹妹的離任...令她很心煩...因為佢部門唔夠人做野...@@!!! 


沒有留言:

張貼留言