2012年2月23日 星期四

2011-12-19 銀線手鍊 & 吊飾

我回來了!!!  開始補下 blog ...首先補下d 去學習既課程...之後再補下阿B既生日...聖誕節 & 情人節...

間住間住黎補...其實都係將自己既生活有個紀錄...

我話過希望十年後可以重新由頭到尾...看一次自己的 BLOG...哈~~~當然要睇下 " 丫烏"到時仲存唔存在啦~~~


< 時光機開動.......返返去兩個月前的 2011-12-19 >


第一次接觸銀線...搞到我地個個都抓晒頭...有朋友仲滴晒汗...相當搞笑...哈哈~~~

將D線左扭右扭...又唔准屈曲...要屈得靚真係好難下...仲幾考耐性...

扭扭下真係想放棄...因為成日又錯...至弊係有時扭到都唔知錯...要導師補救 & 提醒!!

我地四個...男既做手鍊...女既做吊飾 (我地諗住吊飾簡單D)....




玩到又係超晒時 (我地慣性慢)...我地兩個女既吊飾首先完成...

之後仲幫其他同學屈佢地D手鍊個扣...!!

銀線其實幾得意...不過我唔會再玩...哈哈~~~因為整左出黎我都唔會帶...我鍾意純銀多D......



阿B都完成左條手鍊喇...整得都唔錯...好彩我無揀整手鍊...哈哈哈~~~太複雜了!!!

我一定整唔黎呀!!!!




至於我既作品...就係大嗰粒水晶先係我既...細既係導師既板...高下立見...!!  HEEHEE~~~~


沒有留言:

張貼留言