2012年2月1日 星期三

近況


好耐無返黎睇下個 blog 喇...因為實在太忙了......好多野想補寫番呀...不過返到屋企又超懶...

連阿B都忍唔住話我咁耐無寫 blog...哈哈~~~


近況都係放工後掛住 食 & 玩 ~~~~ 新年放左成十日多的假期...只有一日留響屋企...真係超勤力的玩&食!!

由聖誕月份開始就懶懶懶......一懶不可收拾咁...

加上公司又忙...年尾好多 report 又有 audit ...好多野都做唔切......


今年依舊有人工加...算係滿意...維持到水平....即係對我既工作仲係滿意...嘩哈哈~~~

公司有少少人事變動......不過對我地部門都無乜大影響...

Bonus 係比上年少了...不過係正常既事...上年真係超多...哈哈哈~~~ 今年都維持中上...滿意滿意...!!

年夜飯抽獎今年好開心... cash + 泊街 coupon ... 價值兩千幾銀...簡直爽 c 鳥!!! 


要的起心肝執下 d 相...成日比阿B哦...超唔爽...!!  角色像倒轉了!!!!  


呢個 BLOG ... 一向都有架時光機長駐.......HEEHEE~~~


2 則留言:

  1. 係囉.. 我都等左好耐.... 你既blog 有我o架麻.... 所以要等.. 要睇... kakaka~~
    [版主回覆03/10/2012 11:57:22]你做乜用左裙仔a/c呀?! haha~~

    回覆刪除
  2. heehee.. blog就係咁.得閒就update lor. = ) 
    [版主回覆03/10/2012 11:58:02]近黎又寫番...haha~~

    回覆刪除