2012年2月23日 星期四

2012-01-19 & 21 兩家人的團年飯

上個月 (19/1)...食團年飯...阿B嗰邊今年有個突破...就係去食團年 BUFFET...

揀左容易 BOOK 位既麗豪酒店...原來已經裝修過...而家幾好啵~~~~




係咪好似幾寬敞下呢...!?  都幾多選擇...!!  仲有得出去露天位置取BBQ食物~~

真係唔錯~~!!




應零食達人既要求...要專題報導甜品地帶... 唔錯啊...Movenpick 雪糕!!!

甜品櫃都好多選擇...好精緻~~~


 

今晚我都食左好多甜品...變左正餐無乜食...哈哈~~~ 為左要做報告比甜品達人T小姐...無辦法啦~~~





蛋糕都不停轉款拎出黎...當然我無試晒啦...乾脆影相算了...再食我會飽C喇~~!!





呢度款式都算多元化...總有一樣啱食的!!!  味道都唔錯啊~~!!



 


其實同阿B的家人好少合照...因為佢地都比較怕醜...

係我咁唔知醜成晚係咁影食物...HEEHEE~~~

今晚食得好開心呢...其實下次可以再搞下其他類型既聚餐都好啊~~!!




 


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

之後隔左一日 (21/1) 又到我屋企嗰邊食團年飯!!

因為爸爸鍾意食中餐...又唔想去咁遠...又驚人多要等位...

所以揀左屋企樓下既酒樓~~~

返到屋企...見到爸爸買左梳香蕉...好大條...哈哈~~~

阿B就拎左黎同爸爸玩一餐...好搞笑~~!!





哈哈~~~由於接近呢兩個男人既生日...叫左一客壽包...嘻~~~



之後同細佬佢地一齊行沙田花市...越黎越無嘢睇...行左一個鐘就行完了~~~

下年都係出去市區行...咁先有氣氛~~!!  ^^











 

沒有留言:

張貼留言