2012年2月24日 星期五

2012 的情人節

今年的情人節...我地延續上年的餘興...哈哈~~ 都係響屋企自製情人餐...!!

一早已經收到阿B訂的花花...好靚丫~~~ 開心開心~~!!   

響公司已經忍唔住自拍...哈哈~~~返到屋企當然要同小狗一齊合照啊...!! 

多謝阿B~~~!!




 

放工後...我地即刻去大埔街市買左幾隻大蝦...

再去一田買材料...一大塊肉眼扒...蕃茄 & 西蘭花配菜...仲買左個蒜蓉包...栗米湯等等...

跟住即刻返屋企...阿B開始泡製我們的情人節大餐了!! 

好豐富呢~~~~



大廚煎扒...我呢D小腳色就負責搞搞震...!! 


 


阿B忙左一大輪...終於我地既 2012 年度的情人節大餐出爐喇~~~~

登...登...登登......

< 2012 情人節大餐 MENU >

(1) 黑椒煎肉眼扒伴蕃茄西蘭花

(2) 牛油焗蒜蓉芝士大蝦

(3) 蒜蓉包

(4) 栗米忌廉湯





細細已經急不及待...即刻跳上梳化霸個好位了!!!  HAHA~

不過...唔好意思啊!!  未到你開餐呢...!!  呢D你唔食得架!!!





開餐喇~~~~~~~~~~~~~!!!!   好味好味~~!!!  好豐富呢~~ 食到好滿足!!  ^^


哈哈~~~ 仲有樣搞笑野...就係之前一晚 (13/2)...

我去左返學...阿B居然買左個蛋糕返黎...打算12點就切CAKE...不過我話又係"美身"的迷你芒果趣趣...!!

近來連埋呢次...唔同場合分別食左三次呢款蛋糕了...!! 

笑C我~~~ 阿B受到打擊咁話: " 我響大埔中心只見得兩間餅鋪咋...."

知喇...知喇...!!  仲問我係咪嫌棄...HAHAHAHAHAHAHA~~~ 好搞笑!!  我唔會嫌棄你既心意啦~~~ !!

今日經過 "蕃茄店" 買番兩件好味餅補數...HEEHEE~~~ 好味啊!!!




唔駛出去食貴夾唔飽又唔抵的情人晚餐...雖然自己整都唔平....

但響屋企食又自在...又可以同小狗一齊慶祝 (雖然佢無得食!!)...

真係過得好開心~~~~~~~^____^

沒有留言:

張貼留言