2012年2月29日 星期三

再戰馬卡龍

2012-02-24 參加左一班馬卡龍班...不過覺得有少許搵笨...

因為材料係二人份量...即係兩個人一齊做!!

所有野唔係一手包辦...要同別人夾住黎做...有d無癮...!! 

其實 d 材料都唔係好貴啫...?! 

同 partner 商量後...決定唧細粒d...咁咪可以成品多d囉...

輪住黎做真係好無癮...唔知佢整定我整好...有點麻煩囉~~!!

因為天氣極潮濕 (濕度100%呀!!!)...所以要自備風筒用凍風吹...加快乾先可以拎去焗!

全班十四人...分七組... 輪住用打蛋器...輪住用磅...輪住用焗爐 (得兩個爐)...

情況有點混亂~~!! 

我地揀左粉紅色...不過唔多夠色咁...其他既紫變左灰灰地...綠色都幾好...

因為唧得細粒...所以我地可以唧到兩盤...

可能因為細粒...反而係咁多盤效果最好...@@~~ 似dd樣...!!

知道馬卡龍易整但難整得好...因為爐溫都好重要...而且一入爐就要金精火眼昅實...

一起裙邊就要解爐溫...有d同學變左開始面濃但裡面仲未得...

有d就焗到爆晒走晒樣...其實都幾難控制...怪唔得賣得咁貴啦~~~~~~~~~~!! 




因為我地係第一個入爐...又整得的式...

出爐時...成班同學好興奮...個個係咁影相...好搞笑~!! 



中間d 餡用左吉士黎整...整體上...好甜~~~!! 

今次整得好過上年...上年搞到起晒粒粒...!!

已經買左材料...諗住響屋企試下爐...!!  不過近黎咁潮濕...都係要遲d先...!!!

最後...我分左七粒成品...個樣都唔差丫...heee~~~



期間 Miss 示範整焗芝士蛋糕...叫左個同學仔幫佢手打 cheese ...

我地成班人個個忙住用風筒吹馬卡龍...都唔得閒聽佢講...@@~~

不過最後一齊分享呢個蛋糕...ok既...因為未食野...

但係一想到用成舊芝士黎整...開始對 cheese cake 有點恐懼了!!! 




下次呢間再有野玩...我都唔會黎了...!!


沒有留言:

張貼留言