2012年2月24日 星期五

2012-02-16 Surprise Dinner for B

呢兩篇都係寫番呢個月內發生既事...哈哈~~~ 之後又要開始時光倒流一月前了!!! 

既然寫開煮嘢食...呢篇就繼續啦...!!  不過今次既大廚就換上我呢個廚房新丁黎玩下~~!!! 

之前響 FB POST 左我同爸爸的 " 老鼠餐 " 對話...引黎 D 朋友的回應好搞笑...

有D仲打比我講...叫我好煮大餐...!!  死黨老友餐等等...!!
 
真係好睇得起我啊...!!  (其實佢地係取笑我...!!  哼!!  HAHA~~)

上星期四 (16/2) ...阿B要在大陸廠上完培訓班先落得黎...起碼要九點先返到 HK...

放工後...把心一橫...!!   決定整一餐 " 老鼠餐 " 比D驚喜阿B先得...!! 

不過我既廚藝知識庫好有限...要整好多嘢既話...我應付唔到之餘又唔夠時間...

所以打算整D簡單嘢...至簡單既...梗係整西餐啦~~~~~~~~~~~!!!

有焗爐整雞翼就係首選...哈哈~~~ 仲有整咩好呢...?! 

煎扒啦...簡單快手...我又鍾意食...嘿嘿~~~

之前情人節大餐仲有西蘭花 & 蕃茄剩...!!

一於唔好浪費啊!!  用埋佢!!  (開始有潛汁做師奶了!!  嘿嘿~~)

但係好似太少嘢...點知推車推到凍櫃...

比我見到以前零食達人鍾意食既叮叮意粉...

見佢成日食...佢咁咀尖...應該唔錯掛...一於買包試下!!!

拿拿臨返到屋企...搞好D材料...咁上下先開始煮...係咪有D似模似樣...

雖然我少煮...不過我睇得多都有少少概念...HEEHEE~~~ 雖然味道都係.........?!  哈哈~~~





搞到咁上下...屋企小狗扭開餐呀...所以要照顧左大小姐先~~~!!



當小狗細細開完餐...佢開始對我成日匿響廚房好好奇喇...!!

佢成日響門口望望貢...最後索性走埋入黎抬起頭望實我...!!  好鬼搞笑!! 






八點半左右...阿B send msg 話我知已經響上水...所以我可以開始煮下d配菜先...

再將d雞翼放入焗爐...



阿B返到黎...我開始煎埋兩塊扒...差唔多都完成喇...

再用微波爐叮下個出貓意粉...可以開餐喇~~!!!!

今次試左個火腿磨菇湯...唔錯啵!!

< 是日驚喜晚餐 MENU >

(1) 黑椒煎肉眼扒配西蘭花蕃茄

(2) 蜜糖焗雞翼配出貓意粉

(3) 火腿磨菇湯




至於味道如何...?!  哈哈~~~好比面...一樣都清晒!!!!  嘿嘿~~~

對上一次煮...好似都已經係成年前...阿B既舊曆生日...嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~

記得有晚睇登登登對...有個女仔話佢好鍾意煮野食...不過一年只係煮左三餐......?!

咁阿B就同我講...佢唔夠你咁鍾意煮野食啊...!!  煮得一餐...!!  HAHAHAHAHAHA~~~

沒有留言:

張貼留言