2012年2月23日 星期四

2011-12-20 芝麻咸卷包

回到兩個月前... 呢晚...我地班茂利團又出勤了!!!

今次去整學人麵包...呢間 workshop 既導師好出名下...成日上電視報紙...仲出埋書添!!!




而且仲有嘢請我地飲...heehee~~~




上堂前...又一輪倒亂...三個無厘正經~~~~玩得好開心!! 

一班人去學嘢就係咁開心...嘻嘻哈哈...有講有笑...!!  ^^




之後就睇導師示範喇...!!!   今次用機打粉呀...唔駛用手打...慳力好多呀!!



之後到我地開始整...又黎玩一輪先開始...所以次次都係我地最慢...!!  特別係我...哈哈哈~~~




d 包開始成型喇...!!  準備入爐~~~~



出爐喇~~~~ 唔錯咁喎!!  起碼聞到香味...hahahahaha~~~




我地三個既包...各有特色!!  哈哈哈


好開心又玩左一堂...!!  仲有得試阿sir整既包...好好味呀~~!!!



細細隻...都算幾好味...哈哈哈~~~~


 


沒有留言:

張貼留言