2012年2月27日 星期一

B's 舊曆生日

一月頭...阿B舊曆生日...

我問佢係咪想我煮...佢話想出去食海鮮...哈~~ OKOK~~ 真係估你唔到!!! 

夜晚...揸車入西貢搵海鮮食...

見到一間新開又免加一...所以就試下佢個套餐...都好抵食下...

仲送左牒黃金蝦呢~~~

我地將條魚改左做炒蜆...諗諗下先覺得好似笨左咁...哈哈~~~ 我地係咁的!!

下次可以再黎試過~~~!!  比較過其他檔口...呢間套餐比較實惠抵食...!!





臨走響西貢美心買左個迷你趣趣...哈~~~想起上年去學的芒果趣趣...咁快就一年了!!




嗨~~~許左個咩願啊?! 

我都許左個願呀~~~哈哈~~~祝你身體健康啊~~~!!  ^^



 

沒有留言:

張貼留言