2012年3月11日 星期日

2012-02-08 & 13 生日 & 情人咭

十二月買左 COUPON 帶左同學仔M去玩整咭...之後有兩個朋友都有興趣比我荼毒....

所以就加COUPON...一齊去玩多兩堂...!!

呢度玩勝在平...而且咩都可以玩...導師又幾好人下...我地有咩要求都會順應我地...真係唔錯!!


< 2012-02-08 生日咭 >

記得買嗰時...明明見張生日咭係同聖誕咭係唔同整法...不過今次去到居然又係一樣 @@~~~

不過都無所謂...志在一齊玩下...輕鬆下...!!

玩左幾個鐘...又係超晒時...個個都整得好靚啊~~~ 各有特色~~!!





呢張係我既...哈~~今次有條鍊...我揀左個 " LOVE" 字~~!!




 

 

 

 

< 2012-02-13 情人咭 >

情人節前席...大家梗係要為情人準備下D驚喜啦~~!!

上年整過朱古力 & 馬卡龍...今年整咭...哈~~~ 家中男人必定投訴!!  又無嘢益佢了!!! 

整呢張咭都好好玩啊...仲有兩個男同學一齊...嘩~~~佢地D女友收到一定好開心...

不過其中一個製作過程好HEA...連MISS都睇唔過眼話佢太HEA...仲要出手幫佢添~!! 

張張都唔同架...最難剪係兩個公仔呀~~~因為要整立體...所以要剪兩次...手都軟!!


 

呢張就係我送比阿B既作品喇!!  佢收到都好開心喎!!  即刻POST左去 FB ...^^




呢班顛人...又係成堂掛住玩...掛住笑...仲成日取笑兩位男同學...哈哈哈~~~~

不過M同學全程好少玩又無乜出聲...我地取笑佢...係咪睇中其中一位男同學...想做快D去教男同學...哈哈哈~~~




今年無乜大超時...可能導師睇得出我地幾個魔王會超慢...阻佢地會情人...

所以好多野都幫我地準備好...唔駛我地再搞搞貢...哈~~~


沒有留言:

張貼留言