2012年3月19日 星期一

2012-03-17 完成 324 的人情箱

距離 324 朋友的大日子只有一星期...應承左佢 18/3 前做起個人情箱比佢...

上星期六 (17/3) ... 整日都響屋企痴痴襯襯貼貼...終於搞惦喇!!!  效果都好滿意...!! 

早幾日響粉嶺書局買多張紫色皮紋紙...可以將D蓋都包埋喇~~~

之後就要將三個盒痴埋...最難搞係底層的大盒...因為會做活動式...而且個盒又好重身...

驚拉起又蓋合的時候會整甩左出黎...所以一定要痴得好實...單單用OK 膠痴邊都唔放心...

仲要在邊位加縐紋膠紙...最後仲封多條紙條落去...實喇掛!!!!!!!! 




盒蓋邊全用紫色絲帶封邊...感覺上靚D...HEEHEE...其實轉頭都比我用 LACE 痴住遮晒!!! 

之後將D LACE 響個盒上面左砌右砌...合眼緣就開始痴實...

人情的入口...用膠珠仔圍邊痴住...好似 GRAND D 咁...

今次呢個人情箱做得複離過 6 條 1 時做的...物料都用多好多呢~~~~ 時間更加多了!!!

單係痴珠仔都用左好耐時間......!!   連 LACE 內都有痴到...痴左百幾粒啊~~!!!  痴到人都顛呀~~



D LACE 大概痴好晒...就開始襯埋D絲花上去...全部花以紫色為主...!!

頂層砌左個半圓小花球落去...



放埋對 MICKEY & MINNIE 上去試下位...感覺都唔錯...!! 

SEND左比其他朋友睇...佢地話好似結婚蛋糕...哈哈~~~



三個蓋我都無痴實的...主人家可以保留最上部份又得...留埋第二層的蓋都得...無咁丫地方嘛!! 

今次無時間幫對公仔做禮服了...因為硬身的公仔...真係唔知點整好...@@~~~ 無時間研究了~~~



至於最底層...可以就咁開黎拎番D人情出黎...!!!  簡單~~~





終於完成喇~~~ 呢個係人情箱的背面...

我個人就幾喜歡 D 色睇落幾柔和...





正面就係咁架喇~~~~ 靚嘛?!  





希望朋友收到實物後都覺得靚 & 鍾意啦~~~


之後計番D 單...發覺呢個人情箱既成本都唔平...!!

不過...好坦白講...從來 DIY 既野都唔會平得去邊...!! 

已經無計車費, 心機, 手工 & 時間的了.......

3 則留言:

  1. 好靚!!
    [版主回覆07/03/2012 14:55:28]多謝啊^^

    回覆刪除
  2. 你好,見到你的手作好靚呀,我想試下整, 請問d裝飾用咩"痴"架 ? 謝謝幫忙
    [版主回覆10/09/2012 14:15:37]我通常用白膠槳 & UHU 痴野~~^^

    回覆刪除
  3. 真係好靚呀
    最近我有朋友結婚, 我見到你整得好靚, 所以我都想整一個.
    想請問你, 圓形的箱係邊到買到呢?

    回覆刪除