2012年9月6日 星期四

2012-06-24 皮革手機套

皮革...其實都幾好玩...所以每次見到有團購...都會叫埋茂利朋友一齊玩...!!

兩個多月前...約埋去觀塘某工業大廈上堂...!!

呢個阿SIR好啊~~!!  我地全部揀做電話套...佢任我地揀式及顏色...

仲可以自己做咩款都得 (當然只限簡單款啦...)

個個人都唔同架...第D班唔會比咁做架...!! 

而且 NOTE CASE 都可以整...只係加 $30 ...!!


成個 PHONE CASE...由 CUT 皮都係自己一手包辦...由無到有...!!

阿B想要一個可以掛在皮帶的 NOTE CASE ...

佢整得比我地複雜...不過佢係第一個完成穿線...@@~~





我地六個人...揀左三隻皮色...3X紅...2X綠...1X藍...

CUT 皮至難係整圓角...又驚介斜...好彩今次無事...!!




個個埋頭苦幹之餘...仲好多野講...課室都係嘈之巴閉 (基本上有我地都係咁嘈)...

又講波又講馬...阿SIR都加入講埋一份...好搞笑...!!




呢間真係唔錯...會教埋我地處理裡面D皮屑...

上次嗰間講明團購唔包喎!! 



成個過程都係要自己黎...由 CUT 皮...打穿線孔...塗保護劑...穿線...油皮邊...鑿字都要親力親為...

間中當然 CALL 急救支援 (阿SIR) 啦~~~~~~~

雖然攰 D ...不過真係滿足感大好多...!! 




阿SIR真係極之好人...其實我地做到已經過晒時...第二班都返學了...

佢仲開多張檯比我地繼續做...仲繼續教埋我地其他野...又唔嫌我地嘈住其他同學啵!!

不過好似對第二班唔係咁公平~~@@"



搞左幾個鐘...OVERRUN 左超過一個鐘呀!!

我地呢班茂利既製成品終於出場喇~~~~~~~~~~~~

阿B嗰個可以穿皮帶用...我嗰個可以斜"咩"用...!! 

D 皮係阿SIR自己染...好靚又唔甩色喎!!  勁!!! 




搞完一輪...仲要叫阿SIR幫我地合照...HAHAHA~~~

有機會要再黎呢度整個相機袋仔呢...!!  我見有人整個即影即有機袋好靚架!!! 



沒有留言:

張貼留言