2012年9月14日 星期五

開心的舊曆生日


上星期某日...係我既舊曆生日...雖然要返工...唔請假因為我地要留番d 假去旅行啊!! 

今日收到阿B送既花花~~~~~~~~~ 好靚~~~!! 

多謝唷~~~!! 

我無認真數過有幾多枝...好大扎...嘻嘻~~~



放工時...阿B仲去我個位度一齊影左張相啊...

今日好開心...一班好同事仲請左我去食 LUNCH ...HEEHEE~~~

多謝多謝~~!! 




 

今年好例外...唔係兩個人出去慶祝...而係約左班朋友去食飯...!! 

食得非常開心...!! 


返到屋企...當然要同家人一齊影下相啦...!! 

小狗細細...今日好精神...不過要捉佢先肯黎影相呀...!!

因為佢掛住玩囉...!!!!!!!!!!!! 



細細: " 乜你唔係幾日前先生左日咩?!  今日又生日既?! " 



之後兩個無聊又捉住阿細玩十張自拍...哈哈~~~

其實真係幾好玩... D 表情好搞笑...!!  阿細其實好想走...hahaha~~~



哈哈~~~ 其實下面我合埋眼好似好LUM既樣...唔係專登整架...!!!  哈哈哈~~~~

睇到都覺得超級好笑囉...!!!   只係影既時間咁啱眨左眼咋...!!!

玩十張自拍既就有D咁搞笑既情況出現喇...!!

其他六張唔放出黎喇...差唔多...只係表情唔同...HEEHEE~~~~ 費事你地睇到嘔啦~~~!! 



D花放左響D油畫隔離...HEEHEE~~~~





另外...我的姑仔送左個大口仔公仔比我啊...!! 

哎呀~~~ 家下我唔玩公仔好耐啦...!!!  而且咁大個...我屋企仲有幾個...我仲頭痛緊點處置好!!

不過都好多謝佢呀!!!!!!!!!!  年年佢都記得我生日架...!!!!  而且年年都會送大口仔野比我的!!!

非常有心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 





今年朱古力送左個証件套比我...

另外之前送既贈品我非常鍾意...因為係骷髏骨圖案!!!

雜誌又送多啦A夢証件套...雖然太大唔會用...

不過我鍾意隻多啦A夢係DOT DOT!!



2 則留言:

  1. Happie Birthday! =)
    [Egglant回覆10/06/2012 16:54:32]暫時唔會住. =)
    [版主回覆10/05/2012 17:15:47]多謝呀 ^^
    你唔會再寫blog喇?

    回覆刪除
  2. Happie Birthday!
    [版主回覆10/05/2012 17:15:59]多謝Florence ^^

    回覆刪除