2012年9月11日 星期二

2012-09-03 細細睇眼仔

上星期一 (3/9) ... 係我既生日...我地嗰日兩個都請左日假黎慶祝...

本來阿B一早 plan 好行程...不過響星期六 (1/9) ...

我返到屋企...發覺細細做完手術既眼仔好紅...

而且夜晚仲唔太睜得開咁...雖然佢仲係好活躍...不過隻眼就係有d問題...

叫阿B跴完車返屋企前買支眼藥水比細細...最衰星期六及日又無眼科醫生睇啦...

幫佢抹過眼仔都係無乜好轉...夜晚佢仲開始有D痕咁...係咁想整隻眼...

於是幫佢戴頭盔...極之唔LIKE...係咁發脾氣...

第二日 (2/9 - SUN) ...諗諗下都係幫佢 BOOK 星期一 (3/9) 去睇醫生...

同阿B講...將原本既行程壓後...因為實在唔太放心...!! 

我相信如果唔帶佢睇醫生...我一定會玩都唔開心!!!

終於BOOK到另一位醫生...最早係 12:15 ...!! 

早D BOOK 下一個時間 (12:45) ... 可以睇番佢平時睇開嗰個靚仔醫生!!  (起碼跟開!!)

因為生日呢日 (3/9)  真係多多事咁...差D仲趕唔切去睇添呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3/9 的朝早...大陸公司因為轉新 SERVER ...搞到公司開單有D問題...

阿B 遙距都解決唔到...所以決定先回公司解決左問題先...

我就同阿細響公司樓下...坐響車度等佢...

隻傻妹今日超嗲... 平時阿B行開...佢會好唔耐煩要去望窗...擒黎擒去...

不過今日好乖...係要坐我腳上...有時仲訓響度...或者佢真係好唔舒服......

我問佢 : 其實你係咪唔捨得我地...?!  做乜要用病呢招黎痴住我地...?! 

超級痴身痴~~~~~細!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  太令人唔捨得掉低佢!!!!  

終於比佢痴到半日呢~~~   佢肯定偷聽到我地話去玩啦...佢無份...所以要我地緊張下佢囉!!!


等左阿B半個鐘...搞惦就飛車出旺角...

好彩好快有車位...即刻上醫生度...係遲左少少...不過好彩未輪到...!!





去到診所...細細一貫係貓王上身~~~ 係咁震...!!

磅重又輕左喇...得 4.8 kgs...近黎佢都食唔晒d 糧...!!

究竟點先可以令佢肥d呢?!  上次靚女醫生仲問我係咪幫佢減緊肥...係都幫自己減先啦...!!



今次睇呢個西人醫生好似好仔細...不過又好姿整... (總係覺得靚仔醫生好D......)

戴個眼罩都要好小心地搞下佢個髮型...@@~~~~

佢話細細隻眼應該發炎...不過唔知係咪隻假眼有問題...

而家開住d抗生素 & 消炎藥比佢...希望食完就好番無事...

如果再嚴重就要再開刀睇下係咪裡面有問題...!!!

梗係唔想佢再開刀啦...好心痛...亦唔想佢受呢d苦啊!!!

細細~~~~ 你要加油啊...!! 

之後去拎藥...藥劑師見到份量好似重左D咁...所以幫我地問醫生...

點知個醫生話藥既份量無問題...不過原來頭先收錢唔記得加埋個診金落去...又要比多四百...!!  @@~~

要食 21 日藥都真係幾考起...!! 

餵佢食藥好難架...!!  又惡c 喎!!  一丫開佢個口就反抗...再黎就咬你!!

上次諗左招將d藥塞入佢最鍾意既腸仔度...開頭好work (可能做完手術無咁清醒)...

不過之後...唔知係佢食厭定係識穿左...有時唔肯食!!!!

硬頸到你比佢食...即刻擰轉塊面...之後仲走左去...

我成日話佢: 人地想毒C你都幾難...揀飲擇食...話唔食就唔食...超有性格!!


返屋企途中...佢訓到扯鼻降添呀!!! 

仲要訓響我隻手度...訓得好甜丫...訓到返屋企泊車先識醒!!!





因為唔想一返到屋企就放低佢出街...佢實喊爆呀!!!  一定抓門抓好耐...!!

所以我地決定買飯盒食埋先再出去...

餵埋藥比細細食...好彩佢都肯食腸仔...食完無耐可能藥力到...

佢開始眼訓...我地都開始生日之旅的行程了.......!!!   HEEHEE~~~

睇住個 IP CAM ... 見佢抓左一陣門都走去訓...都好D...!!

沒有留言:

張貼留言