2012年9月27日 星期四

2012-08-30 行李箱相簿製作 (Part 2)

之前去學整既行李箱相簿...其實已經響八月尾完成左...不過一直唔得閒post出黎...

呢個 album 實在好玩又好辛苦...因為要 cut 好多 clip board ... card stock & pattern paper...

仲要不斷掃 distress ink...痴雙面膠紙...撕雙面膠紙....

簡直似一個女囚犯...響度不斷重覆又重覆做同一步驟...!! 

但係一路整...見到個箱慢慢成型...又覺得好開心好興奮...

整呢個行李箱...真係少擔耐性都唔惦...!!! 

分左幾日黎開壇...上堂之前一定要做好功課...因為根本要用好多時間去準備...!!

上堂只係執漏及組合都要花好多時間...!!! 

影出黎既都係一部份...可想而知係幾大製作呢...!!!




第一堂已經整好個箱既外殼...第二堂就整個裡面同埋本相簿喇~~~~~~~

條行李帶係最難整架...初時痴得緊過頭...

返到屋企我再起番出黎再痴過...咁先比較好少少.......即係我痴得都仲未係好靚囉!!!



而個銀包...我覺得叫咭套好d...因為紙做既銀包...總係覺得似...燒嗰類野囉...!!

不過上堂嗰日唔敢講呀...因為嗰日係鬼節囉...導師驚到c...hahaha....最搞笑係全晚又好多怪事發生啵!!!

好人唔見材料啦...我地成日輪住怪叫啦...無拉拉都出錯啦...之餘此類...賴得就賴...嘿嘿嘿~~~

呢個咭套要預先響屋企做好...因為上堂係無時間黎做架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我 cut 左 d tag 攝左入去...當堂唔同晒...heehee~~~~

我覺得全個行李箱相簿...我做得最好係呢 part...嗚嗚嗚~~~~~~~~ 配角整得好...有乜鬼用!! 



大部份同學都完成大部份...臨落堂前黎張大合照先~~~~~~~

我地一致要求影埋其中一個同學本相簿...佢自己另外買紙整架...!!

究竟邊個箱係?!  一睇就知喇掛...仲問...?!  hahahahaha~~~

所以同我地嗰 d 係完全唔同的...特別好多又靚好多架!!! 

(所以導師成日話我地隔離飯香!!  睇人地嗰d幾時都好d既...哈哈哈~~~)



呢個就係我嗰個嘔心瀝血的行李箱喇~~~~!!!!



影下行李箱裡面先...遠睇...唔差掛...?!



相簿的封面...有少少唔對稱添...!!!



相簿影左一版...因為大致都係咁上下...哈哈~~~

有d有 folder ...有d可以掀咁囉...!!!

整完呢個 project 之後...暫時都唔打算咁大製作了...!!

因為真係要花好多好多時間...@@~~~




去睇下~~~~ 行李箱相簿製作 (Part 1)


2012-08-21 行李箱相簿製作 (Part 1)


沒有留言:

張貼留言