2012年9月6日 星期四

2012-08-29 復古首飾盒

上年...玩過一次拚貼...不過感覺麻麻...可能我整得唔靚啦~~~

(自己整唔靚就賴唔好玩...好無賴...HAHA~~)

上個月...見到去開既workshop同另一間合作開左個 復古首飾盒 ...

集合拚貼 + 彩繪做成作品...好吸引...而且時間又啱...所以即時決定報讀...

(其實係勉強啱...連跴兩晚其實幾辛苦下!!)


我第一個返到 workshop...等左陣仲未有人返黎開門...

開始懷疑記錯時間...還是無睇清楚返學地點...?!

於是打去問...原來負責教學的仲未返到...唯有等下啦~~~~~

終於遲左 10 mins 左右...老師 & 同學都陸續黎到喇~~~~!!


首先每人派左一袋材料...裡面有晒一陣要用既野...!!

之後就幫個盒上顏料...本來諗住油粉藍粉紅呢d大路色的!!

不過...最後決定油隻有點復古feel的綠色...比較深色......

基本上成個盒見到人既地方都要油...除左盒入面...!!

油完之後...就用風答吹乾......

要油得好小心架...唔可以油到起紋...

因為一陣貼餐紙上去時會浮起唔得平滑...就唔靚了!!




另外...個盒面油左層白色底油之後...再吹乾..

首先將 d pattern 左拼右拼...睇下自己既心水係咩...

最後...我決定個盒d圖案係咁擺...!!



之後就塗層薄薄的膠水...再貼d餐紙上去...再用海棉輕印至無浮起...

都算順利...起碼無起 pop ...!!

跟住就用超幼沙紙向外磨走多出黎既部份...

呢下好駛得...好過用較剪..邊位超平滑呢...!!


 

之後...另一位老師黎到...就開始教我地油漸變的彩繪...

對我地黎講...唔算繪...因為有現成既圖案響度...我地只係將佢填番深色d...

都需要一定的技巧...個個都好驚一落筆就會衰...

不過有老師響度...點錯佢都幫我地補救到的...!!

之後就開始玩下印台... oh~~~ 印字時唔夠力...有d 位無色...

跟住老師幫我印多次...不過就移左d位...唔梗要啦...vintage既野係咁...!!

油好晒之後...就將其他裝飾左拼右拼貼上去...!!

呢個課程都幾好玩...而且唔係貴...!!

比我地既裝飾材料都算多了...仲有鵝仔石用...!!




返到屋企...將d閃石貼埋上去...靚嘛...?!



個盒身我無再加野喇...因為我都無餐紙...

再睇番...唔加野上去好似仲好...!!   係鞋身左少少...!!

(懶人...要搵藉口係好容易的...!!)


3 則留言:

  1. 好神奇. 咁平凡的盒比你整到好靚呀...拿去賣都得
    [版主回覆10/05/2012 17:14:02]好彩有Miss 幫我救亡丫...hahaha

    回覆刪除
  2. very nice!
    [版主回覆10/05/2012 17:14:10]thankyou^^

    回覆刪除
  3. 好靓
    [版主回覆10/05/2012 17:14:37]多謝丫...!! 其實多得導師幫我救亡...@@~~~

    回覆刪除