2012年9月1日 星期六

2012-08-25 High Tea@Mr. Steak Cafe

上星期六 (25/8) ... 我地都係短週唔駛返工...!!

本來阿B話會返去OT既...我話不如我出黎接佢放工 (罕有!!  )...

睇得出佢不知幾開心...哈哈哈~~~ 我仲話 BOOK 左帶佢去 HIGH TEA!! 

星期五晚佢又話都係唔返喇...咁我又提議不如去龍尾灘睇下係咪真係咁易見到海星?! 

而且十一月就會動工整成人工沙灘了...所以想去睇下啦~~


星期六臨出發前...已單聲比佢知個 High tea set 一定食佢唔飽架!! 

佢真係煮左個芝士麵黎食打底...而我當然唔執輸...都食左個芝士杯麵...嘩哈哈~~~

無辦法~~~~ 大食怪夫婦!!!!! 


今次去左 牛扒先生 度食高茶...!!  由三點開始可以食到五點半...!!

我地入到去仲搞笑話: 我地一定食唔夠一粒鐘...!! 

人地去高茶係去消磨下時間...傾下計...

我地幾時都有得傾啦...加上我地食野速度係極快的...!!  (長期驚死無得食咁..haha...訓練有素)


呢間鋪好細下...主要其實係食扒的... 搵晚黎試下...不過都幾貴下...要搵特別的日子先試得...!! 

今日唔算多人...有幾檯都係食 high tea set...

招呼算唔錯...起碼成日黎加水...!!  又可以免費泊車...!!





呢個叫做 " 皇室日式High Tea套餐 " ...有d咩食?!

(1) 和式漢堡 x 2

(2) 蒲燒鰻魚野菜卷 x 2

(3) 帶子蕃茄莎莎脆多士 x 1

(4) 海老天婦羅 x 1

(5) 煙三文魚和風沙律 x 1

(6) 北海燒海膽酥盒 x 1

(7) 青森縣紅豆和果子 x 2

(8) 北海道牛乳布甸 x 2

(9) 果仁朱古力餅 x 2

(10) 咖啡或茶 x 2


擺放都幾吸引人...就咁數落黎份量都好似好多咁...但有d都係得一件...

而且樣樣都係的的式式...男人唔打下底就唔夠飽架喇....哈哈~~~


我們食野之前都係要拜下神先...  即係影相囉...哈哈~~~

有朋友說的...因為大部份朋友食野先前都係要影下相先...唔影既等食既就咁講了...

次次食先前會問我地: 拜左神未?! 




個樣幾精緻架...味道都唔錯既...!! 

我最期待個北海道牛乳布甸...不過幾奶下~~~~!! 



另外...可以跟餐加錢換杯果汁...不過我見都唔係新鮮既...所以無諗住加...

點知阿B話佢想加......少有喎!!!!   要左杯紅石榴蕃石榴汁...@@~~!!??


不過佢 ORDER 時係指住幅圖黎叫的...!!



佢 ORDER 左之後...我問佢...飲石榴汁既咩?! 

佢如夢初醒話: 下!?  乜唔係紅豆黎架咩?!    仲話要驗下眼喇...!!!

比佢笑C囉...!!!  睇圖唔睇字...睇圖又唔睇真...哈哈哈~~~~

杯野黎到...佢想我幫佢飲左佢...不過又唔講明...只係話你鍾意就飲左佢啦...嘩哈哈~~~

我知啦...我醒架嘛...咪話我嗰杯比佢叫過囉...!!  佢即時好開心話: 咁我諗下飲咩先...!!

比佢笑鬼C囉~~!!! 



食完真係一個鐘左右...我地就出發去 龍尾灘 喇~~~~~~



是日節目:


2012-08-25 龍尾灘@大尾督


2012-08-25 食在大尾督


沒有留言:

張貼留言