2012年9月1日 星期六

2012-08-25 龍尾灘@大尾督

上星期六 (25/8) ... 響沙田食完 TEA 之後...就揸車入去龍尾灘喇~~~~~~~~~~~~~~

入到大尾督...呢日其實都好熱...等左一陣就有車位...

換左對拖鞋之後...就落石灘行喇~~~~~~~

呢個灘好多蠔殼呀...好多人都比蠔殼介損左手腳...

而且間中仲見到玻璃添... 好多家長都帶左小朋友黎摸蝦捉蜆...

不過佢地捉左又點呢?!  拎到返屋企實瓜架喎?!

其實想小朋友接觸大自然既同時...應該教導埋佢地要愛護小生命...!!

睇下其實都可以啊...唔一定要捉佢地架嘛...!! 






D 沙好多細窿呀...因為好多蟹仔捐出捐入...好細隻架...!!!

不過非常敏捷!!  用傻瓜機好難捕捉到佢地既倩影...!!

大家要考下眼力 + 想像力了~~~~~~~~~~~~~~~~~




雖然好熱...不過 D 水好清涼下...阿B問我第時呢度變成人做沙灘...會唔會黎游水...?!

會~~~~~~~~~~~~~~~~~ 黎浸水囉...!!  我都唔識游水既!!!!!


真係好多蝦仔蟹仔...但係就真係要好留心先睇到...!!

不過我無見過電視講既其他生物啦...可能我地無真係好仔細咁睇...

度度都見到好多蠔呀~~~~~~~~~~ 仲有蜆...

其實食唔食得架...?! 




在等水漲離開的蝦仔......



呢隻蜆幾大隻下......



呢日都唔係好多人既...通常都係一家大細黎......

個個都好忙咁烏低身周圍睇...係我地兩個好遊閒咁周圍睇.......



阿B都有越行越出架...佢褲腳可以抽得高D...

我腿粗褲管又窄...抽唔得高...只有響淺水行啦~~~~

 


臨走前都要響呢度留底下褲印倩影的...!!! 



走時都五點半有多了...仲諗緊響唔響大尾督食埋飯先走...!!

初時我地兩個都唔覺得肚餓...不過既然一場黎到...就食埋先走啦...!!

決定去上次見到多人的泰國餐廳試下......



是日節目:


2012-08-25 High Tea@Mr. Steak Cafe


2012-08-25 食在大尾督


沒有留言:

張貼留言