2012年9月12日 星期三

2012-09-05 公仔馬卡龍

生日篇既野留番遲D再講...因為太多相...得閒先講...


不如講番整餅...


好似好耐無成班茂利一齊整餅玩野了...!!

一黎大家既 BOOKING 都好 FULL ...幾難夾時間...

而且好多蛋糕都整過...都唔知仲想整咩...

不過都無乜響屋企實習過...一黎食過唔想再食...

而且響屋企又整又洗都咪話唔煩...!! 


近黎興起整公仔型狀的 MACARON...本來想報一間專整公仔馬卡龍的...

不過一開班就即 FULL ... 我都未見過係有位剩囉...!! 

而且學費其實都幾貴下...真係貴一貴都有人學架...!!

有日見到團購有得學...雖然呢間上次學過教得麻麻地...

不過志在睇下究竟點整...而且柴娃娃玩下都無妨啊!! 

呢班其實都幾難 BOOK...問左幾個時段都 FULL 晒...

明明我朝早一開始就打去問架啦...點知原來D人零晨就開始BOOK....早講嘛!!!

幾難先有個時間可以夠三個位...即BOOK...!!  等左成兩個月先返囉!!!

不過呢日好友A就病左...所以佢無黎一齊玩...

本來我地話用埋佢份材料黎整...

阿SIR又話用黎做示範...成品就比我地...

咁都好啵...諗住起碼整得一定靚...!! 


呢班真係幾多人下...而且唔係MISS教...係阿SIR教...

仲要去第個課室添...!!

不過我覺得阿SIR只係識講...實際好似唔係太多示範...

起碼佢都無整過一隻完整比我地睇...尾段都係自己盲摸摸黎畫...!!


睇完示範...就埋位整喇... MACARON 其實真係幾簡單...不過實在太甜 (主要成份係糖)....

將材料倒埋一齊...係咁搞幾搞就可以放入唧袋了...!!

不過...當然有一定既難度啦...做得好都唔容易架...

唔係街賣咁貴喇喎!!  梗係有原因架啦~~!! 





我地兩個做一盤...打對面黎唧個鬆弛熊既頭...

其實都幾難控制的...唧圓已經唔容易...仲要整型狀...

初頭唧都像樣架...不過慢慢佢會化開囉...><"

搞到越唧越沮喪!!  我記得可以趁佢未乾時用牙簽修下D型...

不過問阿SIR...佢話唔好搞佢喎!!!  嗚~~~~ 點解唔比我整型...?! 

雖然今次得兩條友...不過兩個都唔會放棄任何玩野既時間...

用風筒吹至表面唔再有黏力......呢個重任就交左比好友M喇...!!  (因為我懶囉...!!) 



 

哈哈~~~ 好友M笑我著到條圍裙好樣衰呀...!!

影相時好似著住比堅尼喎!!!


入爐再焗20 MINS...阿SIR叫我地去睇下自己既作品起裙邊未...!!



今次焗起隻隻熊仔面都滑一滑...唔似之前嗰兩間起晒粒粒...

雖然裙邊唔係太多...不過都幾靚仔下...見到開始有D成型都咪話唔興奮..!!

跟住就玩配對...將差唔多身型既就做一對...

我嗰D有大又有細...好快配對完...我將會有八隻成品 (如果成功的話......)



跟住就用加左色既糖霜畫番D眼耳口鼻...!!

哈~~~ 遠睇都幾似丫... (自我淘醉中...)

好友M的熊仔隻隻都好均勻...不過就比較四方面...@@~~~

而且佢好搞笑...只係點三點就當個鼻 & 咀...估唔到佢近得我多都變懶了...!!!



阿SIR只提供朱古力醬做餡...要落幾多下先可以痴埋一齊...

有同學試食左...話好甜下...都預左了!!

最後我地只係圍邊黎塗朱古力醬...咁仲痴得實...!!


終於我地兩個都完成晒喇...黎張合照先...!!

呢個時候...阿SIR話比我地知...佢頭先將佢嗰盤倒左落地下...

所以叫我地遲D先上黎拎...最好一日前預約...!! 

咁唯有是旦啦...仲好...可以比好友A拎番唔駛浪費左~~~!! 



< 我的作品 >

搭 LIFT 走時...好搞笑...有個同學問我可唔可以幫我D熊仔影張相...

梗係可以啦...斷估佢唔會影黎寫 BLOG 笑我掛...!?  HAHAHA~~



< 好友 M 的作品 >

佢整得都唔錯啊...其實佢唧得比我穩定...

佢做手作都幾有天份的...不過有時就求其D...好似今次個鼻咁...HAHAHA~~




拎到返屋企都仲係好好樣...遠睇都幾可愛丫...!!





阿B好搞笑...拎左細細個 friend (鬆弛大哥) 黎影相...

哈~~~~~~~~~ 鬆弛大哥係咪睇到流口水呢?! 

呢八隻最後下場係點?!  就係兩日後 (7/9) ...約左班好朋友食飯...

當甜品請左佢地食囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

捱義氣一人一隻 KO 了...  HAHAHA~~~ 真係夠比面...

如果唔係生日...我諗佢地啋我都傻...!! 



馬卡龍...真係好睇唔好食...唔係個個受到D咁甜...@@~~~

沒有留言:

張貼留言