2012年9月11日 星期二

八月周圍食


2012-08-05 天際萬豪

好友A 話未試過入機場食 BUFFET...所以我地就買左團購去食喇~~~~~

呢間環境唔錯...不過路程真係好遠...!!  




食物質素都OK...不過款式就唔太多...

而且呢日我唔係幾舒服...所以都食得唔多...!!

周圍去食唔同酒店既 BUFFET 其實都唔錯...

話時話...我地真係食得幾多 BUFFET @@~~~~






2012-08-06 伍仔記

呢間我地間中就會黎食一次...

今次叫左三樣餸...都唔錯...!!







2012-08-17
BBQ@Sky21

呢間響尖沙咀...都係同幾位好友黎食...團購黎架...

好搞笑...我地問D職員...平時想黎食飯係點BOOK...

佢話比我地知係無飯食...得BBQ... @@~~~

好似只做團購咁...好搞笑...一D都唔識做生意囉...而家我地想翻單啊!!!! 


話係BBQ...其實係有人燒埋既...啤酒汽水任飲...

初頭黎既食物唔駛 ORDER ...因為係限定一人有一份...

估唔到...味道又幾好喎!!! 

限定配給的係 : 燒蠔...燒扇貝...燒花螺...燒蝦...燒青口!!

黎一轉就無架喇~~!!





食完之後就黎D任食既野...!!

不過款式唔多...只有雞扒...雞翼...腸仔...多春魚...墨魚丸...魚蛋...無味椰菜...等等... (好似得咁多添咋)

雞翼係最唔好食...怪味!!

其他既都OK既...不過食黎食去都係嗰D...你唔會想再叫多幾次啦~~~~!!

總括黎講...其實價錢都唔平...係初頭既食物幾有驚喜...!! 

如果佢平D...我都會黎多次...哈哈~~~



 
2012-08-18 Misocool@K11

約左好友去北角返學...未夠鐘...就響 K11 食左野先...

呢間一個人易等位...坐低叫左一個芝麻醬海鮮冷麵...

一個人的午餐...味道好...不過好貴...成六十幾蚊呀!!!!!!!!!!!!!!!  仲要加一添...!!



2012-08-18 Pancake Colours Cafe & Bar@CausewayBay

三個好友...去完上堂...就誤打誤撞黎左呢間...

因為個個好肚餓...所以係咁叫野...哈哈~~~終於食唔晒...不過食得好開心...!!


沒有留言:

張貼留言