2009年9月30日 星期三

姊妹手花

噚晚整左一個姊妹手花...終於搞得惦將條珠鍊連落個手花度...經過幾輪人仕試戴...個個都奇怪係我整...@@!!   有乜出奇o者!!!!  我讀書時成日做壁佈架...間中都拎過下獎架!!  手作仔只要有心機都 okay 見得下人架!  不過越大越懶又學識依賴...心中已無乜o個團火...!!   而且屋企有個萬能勇士...見我整親野都叉隻手腳埋黎...所以更加磨滅我既鬥心...因為我明白女人有時要扮蠢的道理...嘿嘿~~


當然同其他專業制作比...我o個d梗係劣作啦~~ 如果係用黎賣比客就梗係退貨收場啦...但係做比姊妹...我諗佢地應該會收貨掛...heehee~~ 今日我上司讚做得幾靚呀...不過佢問我做乜唔用真花...我奸笑咁話 : "我o個個梗係真花啦...慳黎豪自己丫嘛~~ "  講係咁講...我都係習染左 blog 界新娘子既氣氛o者...係都要響呢段時間搞呢樣o個樣...唔搞就周身唔舒服咁既樣...大概做 DIY 可以分散下緊張既心情...而且將來有點回憶...其實做一個手花...背後既意義仲大呢~~


越接近婚期...相對於緊張...我反而覺得係唔捨得呢段日子多D...因為應該唔會再有呢個機會 (哈哈)...今日先同阿B講...10月18日我地做王子公主 (咪笑!!!)...10月19日我地就做番平民...10月21日我地就扮富豪環遊世界十多天 (只限西歐某幾國)...之後返黎就變番做庶民......仲要隱居...因為已經山窮水盡了.....


心情真矛盾...其實我應該開心去面對去迎接呢個大日子...但偏偏呢個時候出了點問題...心情難免有點影響...有點挫敗感...不過經過姊妹們的安慰以及發洩完...反而輕鬆了...我還可以對人說...這兩天的眼淚已流晒一年甚至幾年的眼淚 quota...哈哈~~ 其實有點害怕被人看到軟弱的一面...偏偏響呢個時刻黎失控...我平時EQ好高架嘛...唉...真的很羞家...不過...我都認同好多 blogger 所講...搞婚禮期間...真係可以睇清楚邊d先係朋友...睇到朋友既真性情...其實我都只係需要別人的幫忙...而唔係捉我地有咩做得唔完美既地方...善意惡意我會識分......


喎!?  講得太遠了...標題是 : 姊妹手花啊~~ @@!!


有初稿喇...仲有d後期功夫未埋尾...試戴黎睇下效果得唔得先...個個見到條粉紅色珠鍊好鍾意呢...



隻手好樣衰...!!  影出黎效果都 ok ...我覺得幾柔和...襯番d姊妹溫柔既個性...hahahahaha~~ 睇番我整兄弟o個個襟花...好似樣衰好多...咁就o岩喇!!  嘿嘿~~



搞左咁耐...仲係無甩皮甩骨...即係測試成功了...得閒就整埋其他先...


完成後再 post ... 伴娘答應幫我整蝴蝶結...因為近黎要左騰右騰周圍去...有佢幫我分擔下...我 d 懶根又可以出黎抖抖氣了...我覺得綁蝴蝶結係最難最用時間架~~ 辛苦晒喇!! ^^


***


今晚去左酒店傾 " 咩料"...其實都係傾下d細節...仲係未定菜式...不過當 Yanny 聽到我地咩都唔駛用佢做o個d...佢有點奇怪...哈哈~~ 我地幫你慳番唔少功夫...你係咪都要幫我地爭取番d野呢?!  等你消息啊!!


聽日去傾 backdrop...其實我都無乜 idea...聽下有咩意見...加加減減算了...實在諗唔到野...又懶搵資料...


 


 


6 則留言:

  1. "咩料?"...
    "下...聽日咩料話?"
    "哦... 係揀menu..."
    [版主回覆10/04/2009 03:44:00]哈哈~~咁o個時梗係會口齒不清架啦!!

    回覆刪除
  2. 整得好靚啊!!! 同我訂果D差唔多啊!!
    厲害~~~~~
    大日子越來越近啦!! keep  住心情愉快, 做做靚靚新娘!!!
    [版主回覆10/04/2009 03:49:00]多謝你讚我丫~~^___^  我會努力架喇!!
     

    回覆刪除
  3. 嘩,好勁呀你,好靚呀...你真係好有心機呀...
    [版主回覆10/04/2009 03:53:00]多謝丫...!!  ^^ 你都玩下丫...好易整架咋!!

    回覆刪除
  4. 加油呀.. d 手花好靚呀~~
    咩料呀.. 聽完都笑死...
    [版主回覆10/04/2009 03:56:00]因為見金都o個d麻麻...Ron又唔接09年order...
    所以就決定自己整啦~~ 希望到時無人嫌棄就好多...heehee~~

    回覆刪除
  5. 嘩....你整得好似係街買嘅一樣呀!!! 好靚呀~~
    [版主回覆11/03/2009 21:42:00]多謝讚賞^^
    大日子o個日...捱到夜晚都無太大變樣呢^__^

    回覆刪除
  6. 睇到你個BLOG真係好鍾意~ 因為我又係鍾意大口仔..又係鍾意紫色~~^^ 想問下你呢~ D珠鏈係咪自己串架?!用橡筋串..定係買?!
    [版主回覆12/31/2009 01:18:00]D珠鍊係用水晶線穿架...其實質地都類似橡筋...
    咁樣無咁易斷...

    回覆刪除