2012年10月3日 星期三

2012 的生日飯局 + 影班相

今年的9月份...真係多多事發生...幸好現在小狗細細的情況似乎穩定了...!!

因為這些突發事件...之後還有幾次的生日飯聚都臨時取消了... 

真係唔好意思呢~~~!!  花了這些朋友的一番心意.....!! 


講番月頭 (7/9)...就約左一班相識超過十年的好友飯聚...

真係好感動...第一次在我生日的慶生飯係完全齊人...!!  總共十一個人呢~~!!

近年真係未試過...通常都會有一兩個會因事缺席的......

今次飯聚的地點係尖沙咀金不換...食泰式...亦係近年來的突破...!!

哈~~~ 過往通常是K Buffet 多...!!  不過近年大家都唔識唱新歌了...!! 





叫左好多美味餸呀~~!!  真係好好味...!!

仲叫埋甜品...阿B叫我帶埋早兩日整既"鬆弛熊 MACARON" 比佢地試食...

臨尾一人一件清埋...哈哈~~~ 其實我都驚佢地集體中毒的...!!  HEEHEE~~~~






咁難得齊人...加上有朋友買左新相機...

就決定食完出去影下合照喇~~~~

哈哈~~~~ 睇下我地對佢部新相機幾好...做足防跌措施!!

(不過...如果真係跌...應該唔壞既...只係會花晒囉...!!  嘩哈哈~~~~~~~~~~~~)






SET 好之後叫埋位...個個都好似如在夢中...好搞笑...!! 




真係好懷念十多年前相識的時光...現在各人都長大了...

希望每年各人生日的聚會依然會一起聚舊啊~~~ ^^





基本上...呢班人...都係顛既...!!! 





混亂+亂黎版的 " 那些年 " 合照... @@~~~

不過唔緊要...最重要是影的過程...大家都好好玩...!! ^^

我地呢幾張 " 拿星年" or " 那西年" 都唔錯丫...!! 



 
之後仲走左去影多啦A夢添...不過D男士就唔多願影...@@~~~

沒有留言:

張貼留言