2011年6月6日 星期一

2011-06-01 羊毛氈初體驗

星期三 (1/6) ...同朋友一齊去菠蘿雞度學羊毛氈...今次有開冷氣呀...咁都好D...不過冷氣都係唔夠...@@~!!


成堂好忙咁拮拮拮...都無乜時間影相...其實我都無諗定想整乜...加上抽到既顏色都引唔起有咩靈感...見到檯面有隻貓...所以就決定整貓喇~~~和同學仔換左舊灰色的...就開始整喇~~~ 反而朋友一早就諗定整烏龜...佢換左我舊青綠色的......


我諗住去玩玩...所以乜都無諗添...真係要學朋友認真D先得...  不過...我覺得享受學習的過程是最重要...唔需要咁計較緊張成品會唔會得到別人的讚賞啊~~!!  如果係咁...會變得沒趣也沒意義了......


整左兩個鐘...只係整左個貓頭...仲要返去修改下...



朋友的烏龜~~



返到屋企開工整埋部份...羊毛氈都幾神奇...用一支針係咁拮拮拮...就可以整到隻公仔出黎...@@!!!  不過過程其實幾沉悶下...係咁拮拮拮...有時仲會拮到手添......



其中有個同學仔的蛋糕仔...好可愛呢~~~



同學仔的小熊頭...



我用左手頭上有限顏色的羊毛拮左個蛋糕...哈~~~



加埋隻大肚貓...算係完成左啦~~~~ 第一次整...都OK掛...



朋友完成左隻龜...一齊大合照~~~!!



2 則留言:

  1. 哈哈... 上次係土瓜灣見到一間, 即係諗起你...想叫你去學.. 話咁快你又學左... 勁呀!!!!
    [版主回覆06/08/2011 17:53:00]我地都係報d團購班咋...平一半丫嘛...樣樣都玩下都幾得意丫

    回覆刪除
  2. 我都開始吉羊毛氈~~好好玩啊~~
    但是就要小心手指...>m<
    [版主回覆06/08/2011 17:54:00]係呀...我都係成日拮到手指...
    遲d想整俄羅斯娃娃呢~~~~

    回覆刪除