2011年6月30日 星期四

FB分類

近日不少朋友問我為何突然在 FB 將會把朋友列表分類...很簡單...因為我同老公觀察左好耐...發覺有D諸事份子只想八掛...成日只會問我地既生活情況...同邊個好定唔好...睇左相又唔出聲...另一方面...佢地自己既生活甚至一D雞毛蒜皮既都唔會同人分享...口中就說朋友...但其實只係一般的兩頭蛇...周圍討好...有些朋友都看不過眼...有什麼值得讚好...?!  其實我地一直容忍...有時有D野唔駛講到出口...朋友但求真心...唔會做傷害朋友的事...對嗎?!


我做人好簡單...愛恨分明...唔會口講一套心又一套...或者我會失去好多所謂"朋友"...不過我從來唔會覺得有什麼大損失...!!  保持"朋友"關係又如何?!  所以我唔怕得失什麼人...!!  做人連基本的骨氣尊嚴也沒有...活得開心嗎?!


在朋友的圈子...從來唔會有利益衝突呢回事......


在同事的圈子...也沒有什麼損失...我出既人工 & bonus 唔會因為咁而少了...反而比同一 grade 既人為高...咁仲駛唔駛刻意去討好什麼呢?!


不久的將來...如果發現突然看不到我們的照片再出現...唔駛再問了...自己檢討好了!!


或者保持神秘感也不錯~~~


仲有......有D野...若要人不知...除非己莫為......!!!










Free Hit Counter
Free Hit Counter

3 則留言:

  1. 其實唔止facebook 呀
    連yahoo blog都係咁架.............

    回覆刪除
  2. 分左會點O架.... 我都想知呀, 我都有D 野唔想俾果D 人睇呀...

    回覆刪除