2011年6月10日 星期五

女人開心又 Shopping...XD

今晚放工後...等人放工...去左沙田 shopping...哈~~~買左隻心頭好...至鍾意D核核突突既野...今次買左隻錶~~~ 至愛的白色!!  之後去左買衫衫~~~~心情勁靚!!  嘩哈哈~~~~ 我同阿B講...佢OT要我等佢...咁係咪包我一切駛費...?!  佢話包~~~~我車錢...!!!  口虛~~~~



仲送左盒 MEMO 紙同夾仔~~~ 如果 D 花花都係個核突女仔就好啦~~~~




 


 


 


1 則留言:

  1. 你鍾意D核核突突既野...............唔怪得你鍾意...............................我喇... 嘩kakaka~~~
    [版主回覆06/16/2011 11:48:00]鍾意核核突突只係限於圖案...
    至於人...我好嚴格去揀架...唔靚唔可以做朋友的...hahahahaha~~~

    回覆刪除