2011年6月19日 星期日

2011-06-16 拼貼初體驗

之前買左個拼貼課程...星期四 (16/6) 就兩個朋友一齊去玩喇~~!!


上次跟過呢位 Miss 學整銀黏土戒指...佢係一個好爽朗的 Miss 黎架...成堂我地有講有笑...今次返北角...我覺得好過葵興嗰度...因為呢度多野睇 d......


全堂好忙咁剪剪剪...真係好考心機呢~~~~




同學仔好好心機響度剪花~~~



話明拼貼...梗係響度左拼右貼啦~~~



我地玩到 overrun...成十一點先搞惦呀~~~ 哈哈~~~


呢兩個就係我既拙作喇~~~







呢個隻熊仔件衫比我卒到無乜剩...hahaha~~~





有個男仔黎上堂...整左兩個盒比佢女友做生日禮物呀~~~ 勁有心思~~!!



盒入面又有蛋糕又有戒指...收到一定 lum c 喇~~~~



我地幾個作品的大合照~~!! 



沒有留言:

張貼留言