2011年6月14日 星期二

好死嬲...一定要記低!!

至憎d人做野懶都算...仲要成日講大話...態度又差...咩叫小辣椒?!  唔好同我黎呢套...我嗰套係實事求是的!!  唔係你呢d 亂 up 24既!!


近來實在太頂唔順...今日仲要求其比張單我...咩叫 amendment!?  居然無簽名既......叫佢搵人補簽番...居然比左張未改既銀碼唔啱既比我?!  問佢點解...又話人地簽左第一份唔肯簽 amendment 嗰份!!  咁你都要同我講聲係咪?!  唔係求其影張紙比我就算...而家我要d文件唔係要黎玩...係要黎交比稅局的...你係咪玩野?!  而且張單已經係2006年的了...咁即係你平時都求其架啦~~~ ok...呢d你部門主管應該會知你既工作態度...不過而家你應該要做番好呢一份先囉...又要黑口黑面...家下唔駛你做咩?!  做好你自己本份唔啱咩?!  幫你做埋好無?  你份糧比埋我好無?


搵嗰十幾份單又話熱死焗死...我要抬廿幾個 file d 單上黎...我係咪已經死左幾廿次咁呀?  痴根!!


沒有留言:

張貼留言