2011年6月16日 星期四

好友送的禮物

呢d都係近黎收到各方好友送給我的禮物...真係好多謝你地呢~~!!    雖然我好鍾意...不過...特別係"妳"啊...唔好成日用咁多 $$ 買野比我啊~~ 你買下野比自己啦~~~ 或者儲埋佢啦~~~~~  係呀~~~~我同妳講呀~~!!!    唔好扮睇唔到呀~~!!! 


好靚靚的大口仔錶~~~ 個盒靚到丫!!




韓國的手信...好可愛的蛋蛋 cream ~~~




靚靚印仔 & 大口仔 timer



仲有個可愛的相機袋仔...哈~~~~ 台中旅遊其中一位伙伴都有呢個袋仔啊~~~好靚呀!



當然...要禮尚往來啊...哈哈~~~給3位3月生日的朋友們...哈哈~~~~ 遲左好多先比佢地呢~~~!!




2 則留言:

  1. 哈... 送野俾人我會好開心, 以前送俾d 唔同既人, 不過有d 人令我好失望, 送完俾人攪到我都唔開心, 所以依家會集中送俾我鍾意既人.. .記住 "係我鍾意既人" kakaaka~~
    [版主回覆06/22/2011 09:36:00]睇黎我地都需要檢討下係咪唔好對人太好...
    令人唔覺得要珍惜係理所當然咁...
    近黎有d人大左肚以為大晒咁...四圍唱人拉攏關係...令人實在太失望...其實...係咪以前太縱呢類人呢?!  實在太討厭......

    回覆刪除
  2. 佢..................佢有左???

    回覆刪除