2011年6月19日 星期日

2011-06-18 忙碌的一天

星期六 (18/6) ...亦都係我地結左婚20個月的日子...哈哈~~ 又來無聊數日子了!!! 


今日仲忙過返工...朝早八點起身...九點幾出門口過灣仔...


響灣仔某間茶餐廳食早餐...之後就去上堂...學整銀吊飾...


早餐好豐富呢...haha~~~





返完學之後...食左個粉麵餐...都唔錯!!





前一晚阿B上網訂左戲票...所以就去左 Time Square 睇左場戲...


最愛





睇完戲就去中環...哈~~~今早仲落大雨...而家就好好天呀!!!





夜晚 book 左去中環高鐵板燒食野~~~~ Book 左六點半...環境都唔錯...我經團購買的...$288食價值$760 既野...好抵食...材料絕對唔差的!!!








首先上前菜 & 沙律...





個沙律醬幾好味...!!





本地大虎蝦...啖啖肉





南非鮑魚...好好味~~!!





新加玻銀鱈魚...份量唔少啊...!!





芝士露筍安格斯肉眼牛肉卷 & 炒野菜...舊牛肉卷好好味呀!!!





實在太飽喇...呢個韓國海膽炒飯我只係食左少少...就比埋阿B ko 埋~~~





呢個味噌湯好好味呀~~~ 我飲埋阿B 嗰碗呢~~~~





不過呢個自家製甜品就有點搵笨...明明係生果黎架嘛!!!





呢間真係唔錯...如果再有團購都可以再試...





食飽飽...返屋企 lu~~~~





1 則留言:

  1. 哈.. 你地真係好忙喎, 由朝忙到晚~~ 仲好勤力, 返工都無咁早~~ 嘩哈哈~~~
    [版主回覆06/22/2011 09:17:00]如果唔搵d野搞下...我只會匿響屋企訓教o牛菇...

    回覆刪除