2011年6月19日 星期日

2011-06-11 學整鳳梨酥

上星期六...和好朋友一齊去港燈學整鳳梨酥...哈~~~我地兩個係全班最慢的...人地已經入晒爐我地仲搓緊鳳梨饀...


好好玩...不過我地好論盡下...整到d分呀材料呀...周圍都係...而且我又出現數學障礙症...明明分 16 份的鳳梨饀...我分左 18 份~~   分16的的鳳梨酥皮...我就只係分左 15 份...   可能食飽飯去整野...令到我滿充滿睡意...哈哈哈~~~



人地已經出爐...我地先入爐...雖然樣子好似乾左 d ...不過味道都唔錯啊~~~ 阿B仲即刻食左兩個添呀~~~



放左張相上 FB ...班嘩鬼朋友係咁出形容詞笑D鳳梨酥...哈哈哈~~~ 有饅頭...雞仔餅...炸豆腐...豆腐乾...臭豆腐等等...鬼咁多形容...比佢地笑死...!!


沒有留言:

張貼留言