2011年6月29日 星期三

2011-06-24 輕微踫撞

上星期五 (24/6) ...過海途中...阿B架車同架七人車發生了踫撞...七人車的司機阿伯點都唔肯認衰...所以阿B決定報警...大家落完口供吹埋氣...我地架車裝左錄影...大家睇埋段片...明明係阿伯唔啱...係都要扒上黎...阿伯點都唔認佢有錯...點都唔肯賠...終於由阿SIR出馬...佢話佢唔係以警察既身份黎比意見的...只係帶番佢兩個返去學車時期...路面上的標誌係代表右面的車要讓左面的車過......咁明晒啦~~~ 阿伯仲要面子地話車多有踫撞在所難免......!!  我地都知丫...不過而家發生左就要有人負責架啦~~~!!  阿伯話一人一半...阿B因為趕時間...所以最後只收佢幾佰算了......!! 




負責處理事故既阿SIR講野好搞笑...佢問阿B地址時...又寫錯左...我地話比佢知...之後佢好尷尬咁話執筆忘字...叫阿B幫佢寫...


之後佢抄完阿B身份証...又響度計佢年齡...大大聲問佢係咪...!!  要計既咩?!  笑死我~~~ 後黎佢問我可唔可以比埋身份証佢睇...我同阿SIR講...你唔可以大大聲講我年齡出黎架下......佢極搞笑用手遮住我出生日期...然後問我: "乜佢唔知你幾多歲既咩?!  你仲有咩呃住佢架...?! "   嘩哈哈哈哈~~~~~ 笑到我丫!!! 


呢兩日我地都好黑仔...一個趺倒...一個撞車...希望衰運快D走啦~~~~ !!  係咪有人暗中咒我地...!? 


1 則留言:

  1. 人無事就得...放心,衰運好快無哂...
    [版主回覆07/04/2011 17:54:00]人無事啊~~ 架車花左D...
    真係希望衰運快D走呢~~~

    回覆刪除